Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Hej Jag hoppar in här jag också, jag plussade för ca 2 veckor sedan och har BF enligt nätet mellan 29 juni och 4 juli (beror lite på vilken sida man kollade på också hehe)
men detta ska bli så kul, har redan en liten flicka född september 2012 så känns helt skönt att det snart kommer ett syskon. jag har inskrivning den 26 november då jag valde att hoppa hälsosamtalet. redan nu så har jag ont i magen spänningar i bröst och mår så jävla illa!!! men har dock inte kräkts än så hoppas jag slipper det även denna gången. hade sådan tur med dottern att jag bara mådde illa och var trött men slapp kräkas.
för tiden så jobbar jag heltid som grafiskt assistent och marknads support på ett företag här jag bor, har jobbar heltid här sen april och fick precis fast också så det känns skönt! ser fram emot mamma ledigheten sen i sommar men lär nog inte bli mer än 6 månader denna gången heller hehe
Hej Jag hoppar in här också :) Plussade i tisdags på BIM. BF är 8/7. Har en dotter på 7 år som kommer få världens bästa julklapp! Är det någon av er tjejer som har en svullen mage. Jag vet inte hur jag ska kunna dölja detta. Jag fick köpa mammabyxor igår. Har en otroligt spänd/uppblåst mage. Illamåendet sätter in när hungern börjar komma. Nätter och frukt är med hela tiden Jobbar inom Tandvården med patienter så illamående och kräkningar får gärna hålla sig långt borta!! Urk!
Hej
Plussade som sagt i söndags på BIM . Undrar om nån vet när digital ska visa 2-3? Jag tog idag dock inte morgonurin, och det visade 1-2 . Tog jättelång tid tills den visade antal veckor . Har ingen erfarenhet av digitala. Bör jag vara orolig???
Hej
Plussade som sagt i söndags på BIM . Undrar om nån vet när digital ska visa 2-3? Jag tog idag dock inte morgonurin, och det visade 1-2 . Tog jättelång tid tills den visade antal veckor . Har ingen erfarenhet av digitala. Bör jag vara orolig???
Grattis alla som nyligen också plussat! Idag kom första spyan... Minns inte att den kom såhär tidigt som vecka fem förra gången! Hur mår ni?
Hej alla!
Får jag var med? Plussade i tisdags med digital och är i vecka 5 (4+0)
BF den 8 Juli (tror jag, står olika överallt).
Men guuu så orolig jag är! känns svårt att ta in då jag farar det värsta!
Kram på er alla och grattis!!