Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Hej! Jag gör gärna er sällskap här! Plussade i går och fortfarande ganska chockad men känns verkligare för varje timme som går detta är vårt tredje barn och enligt fl:s kalender bf 13 juli. Har de klassiska symtomen som trött, ömma bröst, humörsvängningar, illamående och halsbränna! Att man redan så här tidigt påverkas så mycket!! Fortsatt trevlig söndag!
Jag tillhör er... Plussade häromdagen och har bf 17 juli. Mitt tredje barn. Har två sedan tidigare äktenskap (8 och 5år)och min sambo ett barn sedan innan på 5 år. Detta blir vårt första ( och enda :) gemensamma.
Jag plussade i onsdags! Det är vårt andra barn o Bf enligt fl. är 7/7 2014!!! Super lyckliga är vi!!! 😍 Grattis till er alla!!! 😃
Har precis plussat och har BF 14 juli. Fick MA i augusti, mitt andra, och har en son som fyller 2 den 12 november.
Vi tänker berätta på julafton denna gång (förra gången berättade vi för släkten på fars dag genom ett kort där vi bytte ut "grattis på fars dag mot: du ska bli farfar/morfar" alla blev jätteglada och överraskade) denna gång ska Lilly få ha på sig en "jag ska bli storasyster"-tröja :)
Idag känner jag ingen symptom, varken brösten eller magen gör ont.
Genast börjar man oroa sig och nojja.
Tack Phlippan87