Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Grattis alla som nyligen också plussat! Idag kom första spyan... Minns inte att den kom såhär tidigt som vecka fem förra gången! Hur mår ni?
Hej alla och grattis till alla som plussat! Jag vill också vara med här, plussade idag på 32a dagen i cykeln. Har en cykel som varierar mellan 25 till 32 dagar så vet inte när jag tidigast kunde testa mig. Idag var det iaf ett solklart plus och jag är jätteglad!!! Det är tredje månaden vi försökte och trodde inte det skulle gå så fort :) skulle vara roligt att följas åt till våra julibäbisar, här är beräknad bf den 6/7.
Ha ha! Jag känner verkligen igen glömskheten. Tappar ord, glömmer saker mm. Idag åkte jag hem från träningen med inneskor och munktröjan blev visst kvar...
Vi fick ett missfall i vecka 8-9 i våras. Men eftersom jag varit gravid tidigare kände jag ganska snabbt att allt inte var som det skulle. Denna gång känns allt som det ska men visst finns en oro att det ska bli missfall. Springer på toa flera gånger i timmen för att se om det kommer blod.
Hej
En till som är totalt senil här:) haha! Idag när jag storhandlade pantade jag flaskor för 50 kr och gick därifrån utan kvitto..Kom hem och hittade inte mobilen som jag lämnat i bilen. Nära gråtattack nr två då..första var nära när det blev avstämning i kassan o jag hade packat fem kassar...senare idag hittade jag mjölken i skafferiet. Hjälp hur ska detta sluta:) Haha
Jag är trött, har molvärk, känner av fogarna (har haft foglossning med alla tre innan) och har börjat må illa på kvällarna (samam som med de andra). Dock tycker jag att det kom starkare och tidigare, minns inte att jag mådde illa redan i v 5 med någon av de andra.
Hej
En till som är totalt senil här:) haha! Idag när jag storhandlade pantade jag flaskor för 50 kr och gick därifrån utan kvitto..Kom hem och hittade inte mobilen som jag lämnat i bilen. Nära gråtattack nr två då..första var nära när det blev avstämning i kassan o jag hade packat fem kassar...senare idag hittade jag mjölken i skafferiet. Hjälp hur ska detta sluta:) Haha