Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Tror tyvärr att det kan va missfall på g. Någon som haft och vet hur det börjar? Tycker jag haft lite ont i magen igår och idag. För en stund sen hade jag en brun (blod?)fläck i trosorna och pyttelite rosa på pappret när jag trorkade mig. Trist!
Tror tyvärr att det kan va missfall på g. Någon som haft och vet hur det börjar? Tycker jag haft lite ont i magen igår och idag. För en stund sen hade jag en brun (blod?)fläck i trosorna och pyttelite rosa på pappret när jag trorkade mig. Trist!
Nja mindre än mensverk, men känns i magen och kommer rosa blod på papperet när jag går på toa. Är 99% säker. Är inte jätte ledsen, även om det är trist, jag är så nöjd och tacksam för de barnen jag redan har. Killen är nog mest besviken, han är tokig i barn. Det värsta är att vi åker utomlands om dryg två veckor, då vill man ju veta att allt är ute och klart. Tänker ringa och hoppas nåfon vill kolla mig innan jag åker så jag inte blir dålig när jag är borta.
Hoppar in här jag oxå.
Hoppas på ett plus på söndag då jag ska göra mitt test. Håller på med IVF, så jag är grymt spänd =)
Får jag vara med här? Har fått två streck på testerna idag och ska testa med digitalt imorgon! Bf är 11 juli tror jag. Har en son född sep -11 sedan innan och ett mf. Har hög risk för det så är orolig men ska försöka att ta en dag i taget. Grattis till er andra!
Hej, jag plussade i lördags på bim -3. Förstod att jag var gravid såjag testade redan -7 men då var det negativt. Har haft sjukt tidiga symptom och jag kände när ägget fäste. Har bf 7 juli.
Jag har varit sååå sjukt trött de senaste dagarna. Tack gode Gud så har min dotter sovit hela nätter denna vecka men pga vintertiden tar hon morgon en timme tidigare...
Fler tröttisar?
Jobbar ni eller vad gör ni om dagarna? Jag är mamma-ledig men ska kanske börja jobba i januari. Om jag mår illa så har dem biten kanske släppt då. Men jag vill hemskt gärna jobba några månader innan jag blir mamma-ledig igen.