• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Phlippan87
    effe skrev 2013-11-04 08:54:37 följande:
    Det ska nog inte vara några problem, ring och förklara situationen bara :) 

var just att komma fram som var problem men nu har jag fått tid en månad senare än den ursprungliga då. 
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • effe
    Phlippan87 skrev 2013-11-04 08:59:50 följande:
    var just att komma fram som var problem men nu har jag fått tid en månad senare än den ursprungliga då. 
    Spännande, ska du göra vul då också eller?? 

vart i Sverige bor du? =)  
  • Phlippan87
    effe skrev 2013-11-04 09:51:48 följande:
    Spännande, ska du göra vul då också eller?? 

vart i Sverige bor du? =)  
    får nog söka privat för det verkar det som. Bor i Rimbo, tillhör Sthlm landsting
  • effe
    Phlippan87 skrev 2013-11-04 10:40:50 följande:
    får nog söka privat för det verkar det som. Bor i Rimbo, tillhör Sthlm landsting
    vad konstigt hur det kan skilja sig så beroende på vart i landet man bor... i malmö finns det privat kliniker men man kan även gå och få vul via vanliga barnmorskor. 

• Phlippan87
    effe skrev 2013-11-04 10:45:36 följande:
    vad konstigt hur det kan skilja sig så beroende på vart i landet man bor... i malmö finns det privat kliniker men man kan även gå och få vul via vanliga barnmorskor. 

man kan men tror det är svårt. ska testa ringa gyn som är vid husläkarmottagningen här, hoppas att det går. Är dock så irriterande att vi åker utomlands 22 november och kommer hem 9 december. De ser ju inget på vul innan v. 7 typ och det är på gränsen innan vi åker. om man går då och de inte ser något så kommer ju semestern vara förstörd. Men att vänta ytterligare 2 veckor när man ska semestra med någon som är tydligt gravid kommer också kännas jobbigt

• effe
    Phlippan87 skrev 2013-11-04 10:50:56 följande:
    man kan men tror det är svårt. ska testa ringa gyn som är vid husläkarmottagningen här, hoppas att det går. Är dock så irriterande att vi åker utomlands 22 november och kommer hem 9 december. De ser ju inget på vul innan v. 7 typ och det är på gränsen innan vi åker. om man går då och de inte ser något så kommer ju semestern vara förstörd. Men att vänta ytterligare 2 veckor när man ska semestra med någon som är tydligt gravid kommer också kännas jobbigt

Jo ioch för sig så kan det vara jätte jobbigt om dem inte ser något vid ett vul, så njut av din semester och boka ett vul när du kommer hem om det finns tid.. så får du bara slappna av och njuta av semestern så har man ju även något att längta till när man kommer hem igen.. :) 
  • Phlippan87
    effe skrev 2013-11-04 10:53:57 följande:
    Jo ioch för sig så kan det vara jätte jobbigt om dem inte ser något vid ett vul, så njut av din semester och boka ett vul när du kommer hem om det finns tid.. så får du bara slappna av och njuta av semestern så har man ju även något att längta till när man kommer hem igen.. :) 
    har inskrivningen dagen efter att vi landar på Arlanda, kl. 8 på morgonen så jag kommer vara så jäkla jetlaggad
  • effe
    Phlippan87 skrev 2013-11-04 10:55:16 följande:
    har inskrivningen dagen efter att vi landar på Arlanda, kl. 8 på morgonen så jag kommer vara så jäkla jetlaggad
    ahha aww.. vart ska ni åka nånstans? thailand?? 
  • Nimah

Jag har också pratat med bm idag och fått tid för inskrivning 5 december. Kommer göra ett privat ul innan dess. Längtar så tills allt är lite säkrare. Har grymt svårt att koncentrera mig och vara effektiv på jobbet. Tur det är lunchdax nu för jag håller på att svälta ihjäl också. Grattis till de nya i tråden!

Svar på tråden Julibebis 2014