Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Jag fick mitt plus i fredags :) I juli 2012 så tog jag bort cellförändringar vilket medförde en förträngning i livmodershalsen. På torsdag hade jag tid för operation för att åtgärda detta på grund av att jag fått sagt till mig att förträngningarna gjorde att jag inte kunde få barn.
Vi har försökt länge och från och till har vi vart väldigt aktiva. Men innan förra mensen var jag på gyn för att prata om en operation, han försökte töja lite under lokalbedövning och detta måste ha gjort susen, för som sagt i fredags fick jag mitt plus. BF 12 juli enligt FL.
Sedan tidigare har jag en flicka född 07 och en flicka född 11.
Phlippan87: vilken tur och skönt att du får komma och göra vul , hur långt gången är du då? Och ännu bättre med frikort:)
Kul med resan :)
Grattis madelene87
Vad bra Phlippan! Jag har också bokat tid idag. Ska till gyn den 26 november. Då är jag i v 7+4 så då borde man se. Var inte heller svårt att boka. Kostar 350, vilket är mycket billigare än på de rena ultraljudsklinikerna. Känns som en evighet dit dock. Men idag har jag mått lite illa och har väldigt ömma bröst. Det känns bra :)
Hejsan
Jag får olika Bf beroende på vilken sida / app jag använder... Allt från 6 juli till 9 juli... Hur vet jag vilken som är rätt..??? Senaste mens 30 sept! Hjälp!!! Megaproblem ;) haha