Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Började att må illa igår och tänkte "äntligen lite symptom" efter ett tag fick jag ont i kroppen och börja frysa... Hej influensan! Fy, är helt utslagen nu och är givetvis lite orolig för hur allt påverkas.
Började att må illa igår och tänkte "äntligen lite symptom" efter ett tag fick jag ont i kroppen och börja frysa... Hej influensan! Fy, är helt utslagen nu och är givetvis lite orolig för hur allt påverkas.
Ett plus idag :))
Grattis!!
Hej hopp! Fick svagt plus igår men starkare idag har bf 16 juli, får man vara med då
Vi har en son sen tidigare, han blir 5 i december. Ska ringa bm någon dag snart, samt be om ett vul eller koka privat. Har gjort en koloskopi för ca 2 år sedan och är orolig hur tappen påverkats av en sån sak. Det ökar risken för mf eller för tidig födsel ytterst lite efter vad jag förstått, men man vill ju ändå kolla. Och få se ett hjärta slå
Vi ska göra VUL på tisdag nästa vecka och just nu håller jag på att gå under av oro. Vet inte alls hur jag ska hantera det.
Har haft ont i bröstvårtorna hela tiden som jag varit gravid, och nu hux flux i natt slutade dom göra ont.
Helt vansinnig att gå och leta tecken hela tiden, och jag känner mig mer larvig än medelsnitts människan.
Hoppar gärna in här om jag får! Bf 12 juli :) inte ringt barnmorskan än.. när ska man göra det? Bara i v.5 än ju.