Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Teereseee skrev 2014-02-27 11:21:14 följande:
    RUL i morse, allt såg bra ut och h'n var frisk! En riktigt livlig liten bebis har jag i magen vilket känns hur skönt som helst. Framtida fotbollsspelare, könet ville vi inte veta så det blir en överraskning. Nu Känns det så himla skönt, kan verkligen slappna av och jag grät som en liten flicka när vi kollade. Vilken magisk känsla att få se det lilla livet <3  Blev dock flyttad från 27/7 till 1/8 men det gör inget :) Hoppas jag får vara med här iaf :) (A) Åh jag är i en bubbla!

Grattis!!
  • Frida Andersson
    mrshb skrev 2014-02-27 13:11:08 följande:
    just nu kan jag inte sova alls om nätterna. fattar inte. igen ställning är skön och tusen tankar går i mitt huvud. bara hoppas det inte påverkar bebis så han är uppe om nätterna sen.

Min lilla är superaktiv om nätterna, hoppas verkligen han hinner ändra det hehe. Har som du.. svårt att sova. Gör ont hur jag än ligger. Är ju van att sova på mage så...
  • Frida Andersson
    gubbenhilfe skrev 2014-02-27 14:00:48 följande:
    Jag ska bli mamma till en pigg liten pojke! Allt såg jättefint ut och det rådde ingen som helst tvekan om att det var en lite pojke. BF blev den 25/7 precis som vi räknat med sedan vi gjorde det första ultraljudet i v. 6.

Grattis!!!
  • Frida Andersson
    gubbenhilfe skrev 2014-02-27 14:28:42 följande:
    Tack!

Hade oxå en busig kille i magen. Ligger en dag före dig. Länktar
  • Frida Andersson
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-02-27 14:42:21 följande:
    Så nu är vår graviditet offentlig. V 22 idag. Så här sent har jag aldrig gått ut med de andra graviditeterna.

Önskar jag kunde ha hållt mig så länge
  • Frida Andersson
    gubbenhilfe skrev 2014-02-27 14:48:06 följande:
    Då säger jag grattis till dig med! Ja nu vill man inget annat än att det ska bli sommar.

Åker till ullared över helgen med några kompisar.. ska äntligen börja handla till bebisen, även till dom andra barnen med såklart
  • Frida Andersson
    gubbenhilfe skrev 2014-02-27 17:34:39 följande:
    Vad kul. Jag skulle med vilja åka men min vägrar. Men nästa vecka går vi vår vagn så jag är rätt så glad ändå.

Ska bli kul dock jävligt ont för min Foglossning så får se hur det går. 4 timmars körning dit. Som tur är har vi boende över natten
  • Frida Andersson
    Poison82 skrev 2014-02-28 06:24:50 följande:
    Ultraljud om 10 timmar men vem räknar liksom?

Lycka till idag, ska ni ta reda på vad det är??
  • Frida Andersson
    mahana skrev 2014-02-28 17:02:39 följande:
    Nuuu har vi ÄNTLIGEN varit på UL!!  Känns som jag väntat i åratal men idag var det dags.    En alldeles välskapt bebis som låg med moderkaka i framvägg, vilket jag redan var rätt säker på själv, då rörelserna kändes så annorlunda mot när jag väntade sonen.   Nu verkar det som att det blir en liten TJEJ :D     Fick BF flyttat från 26 juli till 4e aug,    men ska tillbaka igen om 2 veckor för att mäta igen, för de ville vara helt säkra.    Är bara så himla glad att allt såg bra ut.... någon mer som gjort UL idag??

Åå vad kul att allt såg bra ut!
  • Frida Andersson
    gubbenhilfe skrev 2014-02-28 18:05:19 följande:
    Bild på lillkillen och åka-hem-från-BB kläderna.

Så fina vart hade du köpt dessa???
Svar på tråden Julibebis 2014