Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Tyckte utbudet i ullared i helgen var dåligt. Jätte dåligt med både barnkläder (134/140) samt leksaker. Så blev schopping för 4500 för mig.hittade iofs lite hyffsat till bebisen

• Frida Andersson
    mamiama skrev 2014-03-06 06:23:37 följande:
    Vaggan såg jag inte tyvärr... Jo, det är ju billigt för så mycket men ändå så jäklarns mycket pengar... Tyckte bebiskläderna hade dåligt utbud... Å strl 122/128

Då fick vi samma kännsla. Är ju Lågsesång nu och lite mellan läge då dom börjar byta ut mot vår/ sommar kläder. Köpte babysitter helt okej pris faktiskt
  • Frida Andersson
    klarlack skrev 2014-03-06 08:06:10 följande:
    Jag ska också till Ullared i vår:) ska bli roligt att shoppa till bebis:) Jag har RUL idag:) är sjukt nervös.

Lycka till idag!!!!!
  • Frida Andersson
    mrshb skrev 2014-03-06 12:39:42 följande:
    Ska i Maj till Ullred och shoppa loss lite till bebis och dottern. deras utbud tycker jag varierar så men i helhet är jag nöjd. Vad tjänar man på att köpa till bebis där? Får ni mycket hjälp av era föräldrar när det kommmer till kläder och saker till era barn?

Köpte bebiskläder i stl 56 tunna byxor och bodies för 39 kr st, helt okej! Köpte även en babysitter för 200 kr. Även nappar och nappflaskor var billigt. Tycker det mästa var en bra slant billigare där. Mina föräldrar köpte faktisk ett babyskydd till bilen till den lilla, så tacksam och överaskad. Annars så står vi nog för allt själva och vill dom bidra så är det välkommet men inget jag skulle be om. Vi gav bort allt frpn när flickorna var små så blir i princip allt som måste införskaffas denna gång. Kläder hade vi iaf fått köpa då vi nu väntar en liten Lucas
  • Frida Andersson
    klarlack skrev 2014-03-06 13:50:25 följande:
    Var på RUL idag! det gick jätte bra, vi får en lite pojke:) trodde stenhårt att det var en liten tjej men tji fick jag haha barnen kommer bli så glada, framförallt sonen:) inhandlade första sakerna från newbie efteråt.

Ååå Grattis! ! När fick du bf?
  • Frida Andersson
    klarlack skrev 2014-03-06 14:00:39 följande:
    31 juli:) så två dagar bakåt.

Flyttades med två dagar. Fick dessutom veta att vi ska på ett extra rul i v 30-32 ska bli skönt så man återigen får veta så allt är bra. Ska bli kul att träffa min bm nästa gång för är väl då man får lyssna på bebisen
  • Frida Andersson
    klarlack skrev 2014-03-06 14:19:35 följande:
    Ok varför ska ni på ett till UL? När har du BF?:)

Moderkakan låg lånht ner. Bf 24 juli men ska snittas så blir tidigare
  • Frida Andersson
    Poison82 skrev 2014-03-06 14:21:56 följande:
    Jag ska också på tillväxt ultraljud där i vecka 30-32 någon gång. Skönt att få fler ultraljud.

Absolut, jag är ju väldigt nyfiken på vad det är för storlek på han mot slutet då jag tidigare fått två stora flickor
  • Frida Andersson

Man ska passa på att önska sig saker när man är gravid. Beklagat mig över hur trång vår bil blir nu med en liten bebis. Framförallt i bagageutrymmet. (Saab 9,3) har en liten hund vars bur +vagn behöver få platts. Så imorgon ska vi åka och titta på ny bil.. såååå glad, hoppas vi kan hitta nått bra. Lutar mpt volvo.v70 den är rymlig och en bra bil.

• Frida Andersson
    my2girls skrev 2014-03-08 09:24:49 följande:
    Hej alla! här är en till som har BF 24 Juli , jag bor i Stockholm och väntar mitt 3:e barn. Är snart 30 år . Denna grupp går så snabbt framåt och jag ska försöka  hänga med :)

Då har vi bf samma dag. Dock ska jag snittas så blir lite tidigare.
Svar på tråden Julibebis 2014