Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

HaBaNiTa skrev 2014-03-11 16:29:10 följande:
    RUL gick jättebra idag allt var perfekt och bebis hade inte problem med att visa sig. Vi får en liten pojke <3 blev flyttad så byter vecka imorgon istället för på lör. Bf 5/8 men får planerat snitt ca två veckor innan så slutet på juli blir det bebis för oss. Glad för nu kommer vi ha två av varje o sen är det bra med barn för oss kram på er

Grattis till lilla sonen! !
  • Frida Andersson
    AAS10 skrev 2014-03-12 05:52:47 följande:
    Jag kommer lämna er här på familjeliv, pga att jag behöver värna om min privata identitet. Kommer fortfarande finnas kvar i gruppen på facebook kommer nog säkert kika in o läsa här nån gång ibland. lycka till alla ni som inte har Facebook! !!

Hoppas inget hänt och lycka till !!
  • Frida Andersson

Tycker min lilla bebis känns lite mindre i magen, blir lite orolig. Men så länge man känner han ska väl inget vara fel?

• Frida Andersson
    Poison82 skrev 2014-03-12 08:27:03 följande:
    Dom har nog relativt stor plats att röra sig på fortfarande så han/hon kan ju ha krupit längre in eller hur man ska förklara det. Tror inte du behöver känna oro

Mm är nog sant som du säger. Man länktar ju så mycket och vill verkligen få vår lilla kille
  • Frida Andersson

Känns så långt mellan besöken till bm. Ska inte dit förns 31/3 och har då gått in i v 24. Är det då man får höra bebisen?

• Frida Andersson
    Teereseee skrev 2014-03-13 18:11:39 följande:
    Babyskydd inhandlat idag, blev en från brio! Super nöjd :)

Brio primo? Det blev det för oss. Tror jag är nöjd kört med acta graco till dom andra barnen så blir kul att testa nått nytt
  • Frida Andersson

Dom hade bra pris på den på babyproffsen i eskilstuna. Kostade bara 1500 där och i Norrköping 2100. Pappa överaskade med att åka och köpa den då vi såg att allt var bra på ul så blev "gratis" måste komma igång och handla eftersom vi gjorde oss av med allt. Såg igår att vår leksaksaffär stängt pga konkurs så lär väl bli rea där snart så då ska handlas!!!

• Frida Andersson
    Poison82 skrev 2014-03-14 06:59:05 följande:
    För övrigt ligger jag och försöker få ett livstecken innifrån magen men det vill den inte alls ge mig. Avvaktar lite och försöker snart igen (lägga sig på magen brukar vara ett säkert kort). Jag blir lätt nojjig :-/

Vår bebis är just nu oxå väldigt stillsam mot för en vecka sen. Får brottas med mahen för att få igång han. Min mage har inte växt på fem veckor. Ligger på omkrets 104. Blev ju snabbt stor så kanske stannar av ett tag i växandet????
  • Frida Andersson
    Passion skrev 2014-03-14 08:47:58 följande:
    Ååh shit vad jag också skulle ha shoppat loss då!

Mm så bett en bekant ha koll när rean startar!
Svar på tråden Julibebis 2014