Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-03-08 20:34:04 följande:
    Va roligt! Blev det en Volvo?

Japp, en kanonfin röd. Så mycket rymligare än saaben.
  • Frida Andersson

Nu längtar jag tills jag hinner åka och hämta den, antingen fredag eller nästa måndag=)
    gubbenhilfe skrev 2014-03-08 23:24:38 följande:
    Vi köpte med en röd, en vinröd.
  • Frida Andersson
    MiniV skrev 2014-03-09 12:37:52 följande:
    Jag litar inte på röda bilar... :P Varje röd bil vi haft har varit minst sagt speciell... Knäpp man kan vara, va?

Haha mm får väl hoppas jag inte delar din otur!!!
  • Frida Andersson
    my2girls skrev 2014-03-09 13:30:33 följande:
    Jasså! Vilket datum ska du snittas? :)

Inte fått datum än men är väl 7-10 dagar innan skulle jag tro. Ska på ett till ul sen i v 30-32
  • Frida Andersson
    gubbenhilfe skrev 2014-03-09 16:46:33 följande:
    Frågetecknen var en glad gubbe i min telefon...

Å tack snälla!! Hihi förstod det
  • Frida Andersson

En fråga till er som vart sjukskrivna förut. Min sjukskrivning går ut på söndag den 16/3 ska man gå och träffa läkaren redan på fredag eller ska sjukskrivningen gå ut först och att jag ska vänta till måndagen den 17/3 innan jag går till läkaren? Aldrig vart sjukskriven så har ingen aning

• Frida Andersson
    AAS10 skrev 2014-03-09 18:00:29 följande:
    Frågar du vct säger dom måndag me testa o ring på torsdagen så du får på fredag. Jag fick senaste gånge komma fre när intyget gick ut en söndag. Ligg på o var bestämd bara.....

Okej är ju rädd att förlängningen isf inte hamnar direkt inpå. Ska testa ringa torsdag och hoppas få tid fred el mån
  • Frida Andersson
    Hilmas Mamma skrev 2014-03-09 22:03:41 följande:
    Nån som har nån erfarenhet av foglossning o stödbälte? Jag fick rådet att skaffa ett stödbälte av bm i fredags när jag ringde.. Är lite skeptisk då hon sa att jag kan använda det när jag står o går mycket... Men i mitt jobb så står o går jag iofs väldigt mycket, men jag sitter o böjer mig oxå en hel del... Känns som om det kommer bli ett heltidsjobb att bara ta på o av bältet.... Hur gjorde ni?

Jag har ett å för mig är det guld värt!!
  • Frida Andersson
    HaBaNiTa skrev 2014-03-10 16:18:44 följande:
    Imorgon är det äntligen dags för RUL som vi längtat!!!

Spännande! !!
Svar på tråden Julibebis 2014