Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Linda 147 skrev 2014-03-25 18:25:38 följande:
    Hej hej! Idag har jag varit på snittsamtal. Har varit nervös inför det men det gick jätte bra! Så lättad! Träffade en läkare som absolut inte tyckte jag skulle föda vaginalt igen, för stora risker, och rekommenderade snitt. Så nu har vi ett datum! 7 juli kommer bebis ut, om den inte vill ut tidigare!

Vill oxå veta datum.. skönt att få veta så tidigt. Men vad skönt för dig att läkaren rekommenderade det om det var det du ville.
  • Frida Andersson
    HaBaNiTa skrev 2014-03-25 18:34:58 följande:
    Oj vad tidigt du får veta snittdatum vill också veta nu ju

Håller med dig vill oxå veta!! Ska träffa min bm på måndag ska fråga henne då när man får ett datum. Kanske får vänta med datum tills jag ska på mitt extra ul i v 30/32...
  • Frida Andersson
    HaBaNiTa skrev 2014-03-26 01:08:51 följande:
    Jag har ju ett ul om ca 3v igen hos en överläkare som ska kolla så att min moderkaka inte sitter fast i mitt gamla snitt. Kommer vara i v 25 då och ska fråga då om jag redan kan få ett planerat datum för mitt snitt. Hoppas

Okej.. vill oxå veta. Vill planera en liten minisemester för flickorna innan bebisen kommer. Finns det risk att moderkakan kan fastna i gamla snittet??
  • Frida Andersson

Just det där med att dom kortat ner tiden mellan bf och snittet gör mig orolig... nr ett blev akut snitt vilket funkade bra men om man jämför med mitt planerade snitt med tvåan så var det mer stillsamt och förberet. Då år 07 fick man snittet ca 14 dagar innan. Är ju superrädd att det ska börja av sig självt nu när man får vänta närmare bf. Kan verkligen inte föda vaginalt och hoppas slippa akut snitt

• Frida Andersson

Fan mår så illa vissa mornar fortfarande och då går jag in i v 24 imorgon.. fler som gör det? Är inte varje dag men allt oftare

• Frida Andersson
    trz skrev 2014-03-27 09:30:29 följande:
    Det är inte järnvärden som spökar? När jag har som lägst mår jag illa på mornarna. Ta en extra järntablett i några dagar
    trz.blogg.se Amy 111019 <3

Har ätit nifferex hela graviditeten kan man alltså öka med en tablett? Å har du med fått stor/stora bebisar? Min etta vägde 4625 och nr 2 4255 och tvpan då två veckor tidigare med snitt så förväntar mig inte att få en liten bebis denna gång heller
  • Frida Andersson
    Poison82 skrev 2014-03-27 09:12:50 följande:
    Jag har plötsligt börjat må sämre igen. Vet inte om det kan ha samband med smärtan från foglossningen kanske

Jag har ju oxå foglossning som tyvär blir allt värre...
  • Frida Andersson
    Frida Andersson skrev 2014-03-27 11:27:26 följande:
    Har ätit nifferex hela graviditeten kan man alltså öka med en tablett? Å har du med fått stor/stora bebisar? Min etta vägde 4625 och nr 2 4255 och tvpan då två veckor tidigare med snitt så förväntar mig inte att få en liten bebis denna gång heller

Oj en femma för mycket
  • Frida Andersson
    Frida Andersson skrev 2014-03-27 16:58:24 följande:
    När börjar dom mäta sf måttet?? Ska träffa min bm på måndag för andra gången och är då i v 34 (23+3)

Näää 24 såklart!!
Svar på tråden Julibebis 2014