Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Räknade nu från ÄL som skulle varit 26e sep om man går via min app jag gick via med mens å ÄL innan jag vart gravid. Från början räknade jag ju fel. Så de är nog ca 8+4 :)
Smalltowngal ja det är lite skumt! Funderar på ta ett nytt test med vecko indikator å se om de är nån skillnad. För första testen gjorde jag med ett aco å där strecket ska vara vart det bara rosa. Men kontroll strecket syntes då..
Nimah, tror du man kan få ett vul på inskrivningen 17 dec eller ska man kanske gå privat? :)
Hm. Ska nog försöka hinna med det någon dag! Är ju lång tid kvar tills det är dags för Mvc..
Hej! Väntar barn med bf Juli 2014. Har startat en facebookgrupp (som är hemlig och osökbar utifrån) för oss som väntar sommarbarn 2014. Kom gärna med, vi vill bli flera
Skicka ett meddelande till mig med din epostadress eller skriv den här under så lägger jag till er som vill
Kub är väl mer för om man misstänker att det är någon avvikelse samt att man är lite äldre? Fick reda på att man inte kan göra privat vul här. Då måste man till akuten för blödningar och sånt isf :O