• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Nimah
    gubbenhilfe skrev 2013-11-12 16:49:07 följande:
    Där jag bor erbjuds alla KUB oavsett ålder. Däremot finns det ingenstans att göra privat VUL.
    Konstigt att det kan skilja så mycket i samma land. Man får ju gå över tiden olika länge också beroende på var man bor. Borde ju baseras på forskning kan man tycka, och inte vara godtyckligt för varje ort.
  • Bebisfabriken

Gjorde VUL idag och det gick inte bra så jag går nu med riktigt tungt hjärta ut ur gruppen och önskar er andra ett stort lycka till.

• Jensan78
    Bebisfabriken skrev 2013-11-12 17:29:56 följande:
    Gjorde VUL idag och det gick inte bra så jag går nu med riktigt tungt hjärta ut ur gruppen och önskar er andra ett stort lycka till.

Nej vad tråkigt!! Styrke kramar till dig!
  • Bebisfabriken

Gubbenhilfe tack, det känns förjävligt. Har fortfarande symptom. Varje gång brösten för ont känns det som ett hån och jag bryter ihop totalt. Känns jobbigt att vänta på att själva missfallet ska börja. Ska på återbesök nästa vecka. Är den inte ute då får jag göra typ abort.

• gubbenhilfe
    Bebisfabriken skrev 2013-11-12 17:36:48 följande:
    Gubbenhilfe tack, det känns förjävligt. Har fortfarande symptom. Varje gång brösten för ont känns det som ett hån och jag bryter ihop totalt. Känns jobbigt att vänta på att själva missfallet ska börja. Ska på återbesök nästa vecka. Är den inte ute då får jag göra typ abort.
    Jag fick missfall i september så jag känner din sorg. Det finns inget man kan säga för att det ska kännas bättre. Det enda råd jag kan ge dig är ta hand om dig och ge dig själv tid och utrymme att sörja. 
  • gubbenhilfe
    Nimah skrev 2013-11-12 17:12:42 följande:
    Konstigt att det kan skilja så mycket i samma land. Man får ju gå över tiden olika länge också beroende på var man bor. Borde ju baseras på forskning kan man tycka, och inte vara godtyckligt för varje ort.
    Visst är det mäktigt. Men när det gäller KUB tror jag att det är en kostnadsfråga och olika landsting har ju olika bra ekonomi.
  • Jo  anna
    Bebisfabriken skrev 2013-11-12 17:36:48 följande:
    Åh nej. Beklagar verkligen. :(
  • Anni01

Vad ledsen jag blir för din skull Bebisfabriken. :( Känner igen känslan av att det nästan känns som ett hån när

kroppen fortfarande känner graviditetssymtom, kände likadant när jag fick mitt MA. Kram och lycka till i fortsättningen

Svar på tråden Julibebis 2014