Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Cecam ja eller hur! Trodde ju vi va själsfränder! Haha! Men är ju kul att va lite längre gången iaf. :) fick tid för inskrivning 17 dec så det känns som evigheter. De va typ den första lediga tiden lät det som. Ska alla i Eskilstuna föda barn liksom?! Tack alla ni som hjälpt mig med räkningen. :) Brukar få mensen mellan 8-14 varje månad, så är lite olika men inte jätte studsigt liksom.
Aas10 Varför ska alla bli inskrivna när man själv har såå bråttom haha! Tack cecam! :) är det någon som vet ungefär när man lyssnar på hjärtljudet på bebisen? Minns inte vilken vecka jag gjorde det med dottern :0 känns som man glömt mer än hälften iaf :p
Hoppar in här eftersom jag tror att jag kommer få en julibebis. Gjorde ett positivt test i fredags (8/11) men eftersom jag fick ett tidigt MF förra månaden så har jag ingen aning om i vilken vecka jag är i. Skall dock till BM för inskrivning på måndag, efter det kanske jag är klokare. Detta blir barn nummer två, har en son född mars -12.
Jag skriver från mobilen så kan inte länka, men sök efter julibebis bf-listan så kommer den upp!
Hahaha va roligt cecam! Jag räknade från mensen först jag med men ändrade sen från ÄL ist för den är pålitligare än min mens haha. Värsta kul att det är så lika ju! :D
Nimah, tror du man kan få ett vul på inskrivningen 17 dec eller ska man kanske gå privat? :)