• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Surrih

ska försöka Huldaskarin! :) är lite orolig för mf, den här bebisen är så efterlängtad så man går och oroar sig lite samtidigt som man vill ropa ut över hela världen att man är gravid haha :D 

• gubbenhilfe
    Hilmas Mamma skrev 2013-11-12 22:59:10 följande:

Hua vad tungt.... 😣 Hur gjorde ni? Du behöver inte svara....
    Vi valde att avbryta. Det är det absolut tuffaste beslut jag har fattat i min liv, men det var det rätta för oss.
  • huldaskarin

Surrih, jag förstår precis. Själv gick jag och köpte ett nytt CB digital för att jag är så nojig. Har 2 MA:n bakom mej och är v 5+2. Testet visade 3+ så jag ska försöka ta det lugnt själv nu, men det är ju alltid lättare att råda andra

It wasn't me!
  • Nimah

Det är en galning på bussen som sitter och äter ris så här på morgonen. Fy tusan vad det luktar illa. Jag mår illa hela tiden. Inte kräkilla men lite jämt. Gör mig inget för jag blir lugnad av att känna det, men ris på bussen alltså, Bläää!

• Pluttan
    Nimah skrev 2013-11-13 07:59:02 följande:
    Det är en galning på bussen som sitter och äter ris så här på morgonen. Fy tusan vad det luktar illa. Jag mår illa hela tiden. Inte kräkilla men lite jämt. Gör mig inget för jag blir lugnad av att känna det, men ris på bussen alltså, Bläää!

Förstår dig. Mår också illa av matts/lukt.
    ~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Pluttan

I vilken vecka är ni allihop ?? Jag är idag 6+6.

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Pemlarsson
    Pluttan skrev 2013-11-13 09:14:18 följande:

I vilken vecka är ni allihop ?? Jag är idag 6+6.

~pojke 2000 flicka 2012~?
    5+3 <3
Svar på tråden Julibebis 2014