Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
5+1
4+3 :)
Idag på BIM-1 fick jag två streck på stickan trots ett negativt digitalt test för två dagar sen. Jag är gravid! Men med två missfall i bagaget är jag försiktigt positiv Var precis i startgroparna för att göra embryodonation utomlands men väntar med det, eller spar pengarna helt
6+2 :)
BF 25 juli, är i vecka 4.
Väger för mycket så nu ska jag börja äta supersunt och gå mina promenader varje dag!! Jag är SÅ motiverad! Och jag ska ta min progesterallkräm som förhoppningsvis hjälper att behålla barnet.
Igår var den en kollega som gratulerade mig till graviditeten, jag visste inte att jag var gravid utan blev ledsen eftersom jag är tjock. Men min mage igår var att jämföra med en höggravids! Och så var det sist jag var gravid, att magen svällde upp som en ballong från dag ett!! Så det är ju ett,om än något ovälkommet, tecken.
Vecka 6+0 idag :)
Knappt några symtom förutom trött och ömma bröst! Långt till vul på tisdag!!
8+5 :). Grattis Fia! :) huldaskarin ska nog också ta ett till test på fredag. Skulle spara mitt cb test men texten har försvunnit på det. :o trodde man kunde spara dom haha. Tråkigt med ma för dej hoppas det går bra nu! Håller med om att det alltid är köttet att peppa andra än sj själv :p
Vecka 4 :)