Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Tycker det känns så jävla tungt och jobba när man är så trött, att sedan alltid vara på topp och le även fast man mår illa och bara vill kräkas är inge roligt! Sedan har jag så jävla ont i ryggen och våra hårda sjukhus golv och tunga lyft gör inte saken bättre!
Lillagreizn de låter ju jätte jobbigt kan du inte sjukskriva dig? Eller gå ner i tid? Vilken vecka är du i? :) till er andra som har det jobbigt nu stor kram! Jag mår rätt bra än så länge med är ff undrande vilken vecka jag eg är i! Haha.
Har turen att må bra än så länge, kissar hela tiden och har lite molvärk dagligen bara.... Men av erfarenhet så vet jag att det där illamåendet kan slå till närsomhelst .. Hehe, jag har blivit sjukskriven innan pga det.
Ni läste jag att med clearblue testen så menas "gravid 1-2 veckor" typ eg 4-5 veckor? någon som vet om det stämmer? :) för då behöver jag nog inte vara så fundersam över mina veckor ^^
Så här står det på CB-asken:
1-2 veckor= 3-4 veckor gången
2-3 veckor=4-5 veckor gången
3+ =5 veckor eller mer
Tester visar alltså hur många veckor från befruktningen man är och hos BM mäter man från mensens första dag.
okej tack Huldaskarin! :) va mog för jag räknade fel från början jag vart så paff över att jag var längre gången! Ska sluta fundera över det där nu! Haha :P