• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • MW90

Beklagar bebisfabriken, tråkigt att få ett sånt besked. :( massa styrkekramar till dig o mannen!!

• Patricia4
    Bebisfabriken skrev 2013-11-12 17:36:48 följande:

Gubbenhilfe tack, det känns förjävligt. Har fortfarande symptom. Varje gång brösten för ont känns det som ett hån och jag bryter ihop totalt. Känns jobbigt att vänta på att själva missfallet ska börja. Ska på återbesök nästa vecka. Är den inte ute då får jag göra typ abort.

Skickar kramar, jag har varit i din sits och vet smärtan och drömmarna som krasas. Var rädd om dig !
  • Bettanspettan
    gubbenhilfe skrev 2013-11-12 10:11:56 följande:
    Jag är i vecka 5, 4+3. Jag känner mig lätt illamående hela tiden, förutom när jag äter... Och det bådar ju gott. Med mitt första barn gick jag upp 22 kg! Hoppas väll att det inte blir lika mycket denna gång, har nämligen bara lyckats gå ner 7 av de 22 kilona...

Då ligger du och jag lika, också 4+3 idag
  • gubbenhilfe
    Bettanspettan skrev 2013-11-12 18:45:02 följande:

Då ligger du och jag lika, också 4+3 idag
    Härligt!
  • Nimah
    Bebisfabriken skrev 2013-11-12 17:29:56 följande:

Gjorde VUL idag och det gick inte bra så jag går nu med riktigt tungt hjärta ut ur gruppen och önskar er andra ett stort lycka till.

Åh nej. Finns inget man kan säga som tröstar. Ver hur det känns. Många kramar till er!
  • Pemlarsson
    Bebisfabriken skrev 2013-11-12 17:29:56 följande:

Gjorde VUL idag och det gick inte bra så jag går nu med riktigt tungt hjärta ut ur gruppen och önskar er andra ett stort lycka till.

:( beklagar ...fy :( va nu blir man ännu mer nojjig själv :( hade du någon känn eller varför va du på ul tidigt ?:(
  • Pluttan

Bebisfabriken - Jag beklagar så mycket. Usch vad fruktansvärt tråkigt. Det värsta som kan hända. Skickar och massa styrkekramar.

~pojke 2000 flicka 2012~♡
Svar på tråden Julibebis 2014