Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Satt uppe inatt sån värk i magen, samma på em/kvällen. Tog nu två alvedon vid sänggång. Tar nästintill aldrig tabletter annars. Blir lite orolig. .. går bara in i v 35 på torsdag och ska ju snittas.

• Frida Andersson
    erajka skrev 2014-06-11 12:32:38 följande:
    4.37 föddes våran son 49 cm och 2720 gram. Tog 1.5 h från de ja kom in tills han va ute
    Tuva <3 Vårat underverk <3 111221

Grattis!!!!
  • Frida Andersson

Tjohooooo!!! Fått mitt snitt datum idag, 10 juli så två v innan bf!!! Helt plöttsligt bara fyra veckor kvar idag

• Frida Andersson
    Linda 147 skrev 2014-06-11 16:11:47 följande:
    Äntligen! Som du väntat! :)

Ja verkligen! Blev dessutom en vecka tidigare än jag hoppades på. Hoppas inget akut dyker in då blir jag kanske flyttad någon dag
  • Frida Andersson
    Linda 147 skrev 2014-06-11 16:11:47 följande:
    Äntligen! Som du väntat! :)

Ja verkligen! Blev dessutom en vecka tidigare än jag hoppades på. Hoppas inget akut dyker in då blir jag kanske flyttad någon dag
  • Frida Andersson
    Poison82 skrev 2014-06-11 19:29:46 följande:
    Imorgon ska äntligen jag på tul .

Å vad spännande. Kul att få en extra titt
  • Frida Andersson

Inge läckande här.. skulle ju gärna vilja kunna amma denna gång, inte gått med flickorna. Men annars blir det flaska inget mer med det

• Frida Andersson

Det viktigaste är att våra små får i sig sen om man ammar eller ger flaskan har ingen betydelse. Vi alla gör det som är bäst för våra små

• Frida Andersson
    Humlan26 skrev 2014-06-12 14:39:26 följande:
    Är i v 38. Ska till bm i morgon. Bebis har legat med huvudet nedåt senaste månaden men inte varit fixerad. Ska bli spännande att se vad bm säger i morgon.

då är du nära nu då!
  • Frida Andersson

Tänk sån underbar man jag har, han ställer verkligen upp vad som än är. Ska bli härligt att få dela ännu ett barn med han. Försöker att inte glömma uppmuntra han och faktiskt låta han få veta hur bäst han är. Hoppas ni alla har en lika underbar man att dela livet med.

Svar på tråden Julibebis 2014