Julibebis 2014
Mamiama: det kanske är så att det bösta för tvillingarna är att stanna kvar så länge som möjligt, att det är därför dom inte påskyndar något?
Mamiama: det kanske är så att det bösta för tvillingarna är att stanna kvar så länge som möjligt, att det är därför dom inte påskyndar något?
Jaha då var husvagnen packad och straxt åka. Ska bli skönt att komma hemifrån några dagar blir ingen vila hemma då man alltid har nått som mmåste göras. Sen brukar tiden gå mycket fortare när man har roligt
Skönt med fler som rymmer vardagen! Vi hoppar dock förtältet då vi inte testat det än och kör markisen. Vette tusan om jag skulle klara att hjälpa gubbas med tältet. Så glad att vi köpte husvagnen ska verkligen nyttja det massor! Nästa helg tar vi med den till mina föräldrar då det blir stor kalas och då tänkte vi testa tältet då pappa kan hjälpa till. Sen är det bara en helg kvar innan bebis så då får vi hålla oss hemma å boa det sista. Men så fort allt känns bra drar vi långresa till öland. Vilken sommar... så härligt men en ny familjemedlem och massa skön semester!
Helt otroligt. .. vakna kl sex utan att vart på toa på hela natten. Kanske är för att jag isf var tvungen att gå ut och till servichuset. Så skönt att vara iväg och bara vila.
Vi har portapotti Tack och lov . De första timmarna behöver jag gå var 30 de minut
Blev inget partande här heller. Vi mös, spela spel och åt gott. Inatt hade jag hemska drömmar... fy. Var iväg över hela campingen tre ggr till toa inatt!! Flåsa som tusan när jag kom tillbaka. Hela familjen sover än. Ska gå in och leka på nöjesfältet idag men blir inga karuseller för mig. Nu får tiden gå fortare vill inte ha ont mer...
Jaha då har man spenderat 6 timmar på zoo och nöjesfält. Så ont... men vill ju göra saker med dom stora barnen innan bebis kommer. Kommer bli noll sömn inatt...
Vaknade inatt genomsvett och sendrag i båda vaderna!!! Skrek rakt ut och min stackars man fick kasta sig över mig och massera så det släppte. Grät länge innan jag sen kunde somna om.