Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Poison82 skrev 2014-07-09 18:23:11 följande:

Vad gör dig nervös?

att dom får in akutfall så vi blir avbokad imorgon, att ryggbedövningen är lika hemsk som sist och att min man inte får övernatta ifall det är för mycket folk.... så fånig man är
  • Frida Andersson
    som en sol skrev 2014-07-10 07:59:04 följande:

Jag håller tummarna för dig idag, Frida!!

Tack! Allt gick fint , din dag imorgon kram
  • Frida Andersson
    CarolinePettersson skrev 2014-07-11 15:27:32 följande:

Var på kontroll igår morse kl 8.30. CTG tog 45 min innan det blev godkänt och blodtrycket var väldigt högt. Överläkaren kom och tyckte att nu var det nog, så hon fixade en plats på direkten ner på förlossningen. Kl 22.38 samma kväll, igår den 10 juli, föddes vår älskade lilla Axel, 2970 g och 49 cm.

Grattis!!!
  • Frida Andersson
    Smum10 skrev 2014-07-12 05:53:18 följande:

Nu är han här! Han ville inte vänta på att sättas igång, han kom med full fart kan man säga 5 timmar allt som allt :)

Håller tummarna på att ni får lika bra som jag hade det och att det sätter igång för er snart.

Stor kram på er tjejer som orkat lyssna på mitt gnäll!!

Grattis! !
  • Frida Andersson

Nu har det blivit många bebisar i tråden. Hoppas ni som inte fått snart får ha era små hos er. Vi ska vänta in lite prover och fix för att sedan åka hem! Ska bli skönt. Inget ont alls i snittet så hade det inte vart för proverna på lill prins hade jag önskat hemgång igår redan.

• Frida Andersson
    MiniV skrev 2014-07-13 11:22:27 följande:

Vår skatt kom igår, klockan 12.24, efter ca tolv timmars arbete. Inte helt komplikationsfritt för min del, men mår under omständigheterna mycket bra idag.

Fick ju min bebis, bara en vecka för sent och utan att behöva bli igångsatt!

Grattis!!
  • Frida Andersson
    Virre1979 skrev 2014-07-13 12:21:24 följande:

Tillslut efter ett långt kämpande fick det avslutas med akut snitt och vår älskade Sixten föddes i Fredags kl 14:07 :)

Grattis! Hoppas att hela familje mår bra!
  • Frida Andersson
    som en sol skrev 2014-07-13 20:07:46 följande:

10.7 kom vår sockersöta Elliot, 4120 g och 48,5 cm lång en dag innan planerat snitt. Vattnet gick på dagen, värkarna startade och jag snittades kl 17.55 torsdag kväll. Ont hade jag särskilt i fredags men nu börjar jag känna mig som människa igen. Elliot håller inte blodsockernivån dock så imorgon blir vi flyttade till barnavdelningen då han sondmatas regelbundet. Jag längtar hem men det borde ordna upp sig inom några dagar. Det är inte så mycket att gnälla över med tanke på hur mycket värre saker man kan drabbas av. Jag är evigt tacksamt för mitt andra och sista friska barn.

Grattis till bebis!!!
Svar på tråden Julibebis 2014