Julibebis 2014
Imorgon är det dags!!! :D
Imorgon är det dags!!! :D
Nu sitter babyskuddet och spegeln i bilen. Så allt färdigt
Tror det kommer av sig självt. Känner mig nervös inför bebis då det var så länge sen sist men vet att det kommer tillbaka direkt. Nu längtar jag verkligen. Kommer vara långa dagar fram till torsdag
Ska du bli smittad på torsdag?
Jag ska på bedömning på torsdag om ev. Igångsättning.... Känns låååångt iväg bara!
Japp, snitt imorgon! Ska ringa om en dryg halvtimme för att få veta vilken tid det blir. Rätt tidigt blir det nog, dom trodde det iaf. Känns både pirrigt och overkligt! Väldigt snart har man en liten bebis istället för en stor mage! Så förväntansfull!! :)
Kommer att vara i v 39+0 på torsdag...
Jo, det kan man hoppas ju :)
Jag mår som ett stort hus som blir rivet med kanonkulor, haha! Helt galet ont överallt, kolla dessa fagra fötter!
Hur mås det själv?
Ja där jag ska snittas gör dom så. BB Stockholm. Först ut är vi imorgon bitti! 07:00 ska vi vara där och sen ner till operation 7:45! :D
BF 15/7. Är lovad att sättas igång den här veckan dock pga högt blodtryck. Var in idag och läkaren ringde ner till förlossningen för att höra hur det ser ut. "Rätt så fullt" blev svaret.. Så nu ska vi in på torsdag igen. På torsdag är det 39+2 och jag får inte passera 40+0
08.37 föddes idag en liten pojke på 55cm och 4080gram! Allt har gått jätte bra! Är så lycklig!!!