Inlägg från: Lantlollan |Visa alla inlägg
  • Lantlollan

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

lill grodan skrev 2014-02-28 20:03:05 följande:
    Nu var det länge sedan jag var in här och kikade,tog paus denna månad från allt vad det innebär att försöka och försöka. Känner väl lite att jag inte har den mentala orken att bli ledsen och helt förstörd en gång i månaden. Den 18 mars är det iaf dax för första besöket för en ev ivf behandling. Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig,eller jo det gör jag. Naturligt vis att vi ska ha möjligheten till ett nytt litet liv. Grattis till er andra som har plussat! Hoppas att det inte dröjer allt för länge för oss också.

Tungt. Jag håller verkligen tummarna för er.

Jag har Skypat med mitt 1,5-åriga syskonbarn idag. Så himla, himla mysigt. Och jag längtar så själv. Min man sade "om vi får barn blir jag glad om du ens älskar det barnet hälften så mycket". Men man behöver inte tävla i kärlek. Ju mer man ger, ju mer finns det att ta av.
    33 år, försök till första barnet. Oskyddat sedan juli 2012, mer seriöst sedan hösten 2013.
  • Lantlollan

Det är inte ens lönt att posta en bild, för det är så svagt, men jag är på äl+12 idag och tog precis ett test. Om man verkligen, verkligen VILL vara gravid så kan man se ett supersvagt streck som ingen normal människa skulle se. Snälla, snälla, snälla låt det vara så.

33 år, försök till första barnet. Oskyddat sedan juli 2012, mer seriöst sedan hösten 2013.
  • Lantlollan
    Mon bébé 81 skrev 2014-03-01 06:51:00 följande:
    Åh, vad spännande! Då håller jag tummarna för att det är (vilket det säkert är!).

Tack snälla för tummar!! Det är dock verkligen supersvagt och jag tror inte att någon annan ser något. Här har jag dragit upp kontrasten...
  • Lantlollan

Äsch, den kom inte med (loggade in på vanliga sidan från mobilen för att kunna posta bilden, men det funkade inte)... :P

• Lantlollan

Det är alltså väldigt, väldigt svagt... Den övre bilden är när det är ganska nytt. Den undre bilden är när det har torkat (efter mer än tio minuter och det står att man inte ska läsa av testet om det har gått mer än tio minuter). Ojojoj, vilken olidlig väntan tills jag kan ta ett nytt test!!

• Lantlollan

Tack tjejer, fortsätt gärna ett tag till med tumhållning!! Hjärta

• Lantlollan

Jag uppdaterar BIM-listan och håller tummarna allt vad jag kan för att fler ska få "flytta ner" till plus-listan! Hjärta

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}  
    Jenna0808 21/2  
    Synaps 21/2  
    Amandi 25/2 
    Blåblomman 2/3
    Mon bébé 13/3 
    Joss82 17/3
    Tedax 19/3
    Sweetie
    MrsLowlife 23/3

Plus Plussat Plus  
    Vildhallon, BF 15/9 
    Bebislängt, BF 24/9  
    L 1977, BF 4/10 
    Aftonstjärna BF 17/10 
    Mjölkchoklad 2/11
    Lantlollan BF 9/11
    Pealuttan

jamieblue 
    MissErabel

• Lantlollan

Kan förresten nämna att för vår del var det totalt sjätte riktiga försöket då vi prickat äl (vi hade dock drygt ett års uppehåll efter tre försök pga väntan på operation).

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?