CB1982 skrev 2014-10-12 10:54:30 följande:
Hej alla!
Jag blöde för några dagar sedan mörkt blod med två klumpar i. Helt plötsligt slutade det och höll upp två dagar, kom lite till och har nu kommit ytterst lite varje dag.
Testet igår visade fortfarande 2-3 veckor men mina graviditetssymtom har blivit mer, brösten större och fått fruktansvärt illamående.
Pratade med en barnmorska i fredags och hon trodde att jag blöder från livmodertappen. Fick tid på fredag hos en läkare för att kolla men väntan känns olidligt lång tills dess.
Funderar på att gå till gynakuten imorgon. Fler som har haft det så här?
Hm låter verkligen konstigt det där. Förstår att det måste vara mardröm att bara gå och vänta i ovisshet.. Hoppas tiden går fort till fredag och att du får nåt glatt besked väl där. Jag läste i en annan tråd om en tjej som var helt säker på att hon fått missfall för att hon hade blött massor, alla gravidsymtom hade försvunnit OCH en barnmorska hade påstått att fostret hade dött (!) i v.6 och hon borde varit i v.8.. så hon gick till och med på fest och drack.. Sen upptäckte hon att testerna fortfarande visade jättegravid och hon gick till en annan barnmorska, som hörde hjärtljud och såg att fostret var very much alive. Så kan det också gå..