• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Iskristall

Nu blir det nya tag för mig. Mensen behagade dyka upp mitt i min joggingrunda grrr :(

Lycka till ni andra som går i väntans testtider ;) må ni alla få plus!

• Lectin

Iskristall: Attans!

limegrön: Så frustrerande! Håller tummarna för att du plussar om några dagar.

Här händer varken det ena eller det andra. Inga symtom alls och bim på söndag utifrån äl-flytningar och tapp...

• limegrön

Tänk att man är så naiv och hoppas in i det sista..

idag behagade mensen dyka upp. Suck!!

• Kastrull

Gjorde ett test innan. Mer negativt än det kan det knappast bli. Men ingen mens än......

• Miaomiao

7 dagar till äl här. Äter rosenrot, och ska börja testa med äl-stickor om några dagar. Tänker inte missa äl den här månaden :)

• Lectin

Jag håller alla tummar kastrull och Miaomiao!

Kunde inte hålla mig utan testade igår men det blev negativt... Bim tidigast på söndag men förmodligen senare. Jag testar nog på tisdag igen om inte mensen kommit då förstås. Känner mig uppgiven idag men försöker tänka positivt...

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea