• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • skrosa

Lectin: håller tummarna
    Elvie: Ja det finns mycket som cirkulera där uppe i knoppen...

egentligen är väl det inte det bästa läget i mitt liv att skaffa en till då jag studerarar och är färdig till jul. Sen är jag arbetslös om jag inte får nåt efter min utbildning men SGIn är sparad så jag ska få samma penning som med de förra barnen sa de...hoppas det stämmer. Som tur är att gubben min har ett mycket bättre betalt jobb nu än då.

Eftersom jag inte har en regelbunden menscykel så vet jag inte riktigt när jag har ÄL dock tror jag att, jag har haft det nu i helgen. Så bara att avvakta o se :)

• limegrön

Gjorde ett test imorse, är på BIM-4 så vet att det är optimistiskt men kunde inte hålla fingrarna i styr. Det blev ett starkt -. Får intala mig att det var för tidigt. Men är inte fövånad heller, man har ju sett det där minuset så många ggr nu... men som sagt hoppet är absolut inte ute än, får testa i helgen igen.

• Miaomiao
    limegrön skrev 2014-08-26 08:50:48 följande:

Gjorde ett test imorse, är på BIM-4 så vet att det är optimistiskt men kunde inte hålla fingrarna i styr. Det blev ett starkt -. Får intala mig att det var för tidigt. Men är inte fövånad heller, man har ju sett det där minuset så många ggr nu... men som sagt hoppet är absolut inte ute än, får testa i helgen igen.