Inlägg från: Hanna 681 |Visa alla inlägg
  • Hanna 681

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Hej!

Hänger med lite i den här tråden. BF 11april.

Någon här som har erfarenhet av hypotyreos i samband med graviditet?

• Hanna 681
    Bell13 skrev 2014-09-01 13:35:27 följande:
    Jag skulle ringa och be om en tid för vul. Det är nog bättre att veta än inte veta att allt är ok.
    Håller med, bra att ringa i god tid!
  • Hanna 681
    lillalivet8084 skrev 2014-09-08 11:40:09 följande:

Hejsan :)

Jag klev in i vecka 9 idag och fick se ett tickande hjärta förra veckan :) 

Detta är min 3e graviditet och längtar sååå tills vi har en liten bebis att snosa på MEN först ska jag ta mig igen detta brutala illamående jag går igenom *hua* 

inget ont som inte har nåt gott med sig ;)

Måde lika pyton med dottern och hade blämmor i ansiktet och såg ut som 7svåra år.men med sonen mådde jag bra och såg strålande ut och perfekt hy! Nu är det precis som när jag väntade dottern så ska bli spännande på ul och se vad det är ;)

Jag väntar också trean. Mår nu illa precis som när jag väntande dottern. Har sug på samma sorts mat också. Med sonen var jag inte alls så illamående. Ska bli spännande på ultraljudet
  • Hanna 681
    agirlnamedbill skrev 2014-09-13 21:55:24 följande:
    Ja hoppas jag slipper den här tröttheten snart.. Det värsta är att jag inte orkat åka in med dottern till dagis i vanlig tid, utan åkt in till halv tio typ. Känns inte så kul för hon har en period nu där hon älskar dagis! Men klarar verkligen inte av att stiga upp vid 6-7..
    Passa på och njut av den extra tiden du får med dottern, tror inte att hon lider av att få tillbringa mer tid med dig!
  • Hanna 681
    Madelen b skrev 2014-09-25 13:49:05 följande:

Hur gamla är ni som gör kub här? Känns som alla här gör det!?!

Jag är 34 år.

Gjorde KUB igår och allt såg bra ut, vi fick 1/18708.
  • Hanna 681
    mandalii skrev 2014-09-29 18:16:24 följande:
    Hmm på Livly står det bara NB (newly born) och den storleken köpte jag. Någon som vet vilken storlek det motsvarar?
    Livlys kläder är små i storlekarna är min erfarenhet (får köpa stl 6 till min 5-åring och stl 4 till min 3-åring)
  • Hanna 681
    tjej89 skrev 2014-09-29 19:04:51 följande:
    Fast hur sugen är man att gå i affärer nyförlöst och med en nyfödd med eller hemma? Jag hade noll intresse! Ville bara vara hemma och njuta av första tiden med min bebis!

Man kan dock be andra köpa, men tyckte de första köpte så fula kläder :/
    Nätshopping är perfekt sysselsättning när man sitter och ammar annars
  • Hanna 681
    madde10 skrev 2014-09-30 15:37:57 följande:

Idag har jag varit på kub. Var så sjukt nervös att jag höll på att kräkas. Det visade sig vara jättebra, 1:14000! Så jag o mannen bestämde oss för att skippa nipt blodprovet. Nu kan jag äntligen slappna av lite och njuta av graviditeten. Såå skönt :)

Vad skönt! Grattis!
  • Hanna 681
    FCet skrev 2014-10-03 15:31:44 följande:

Jag har extremt ont i ryggen, mellan skulderbladen. Har tagit alvedon men det hjälper inte är gravid i v 12. Någon mer som känner denna smärta? :(

Jag känner av smärta nedanför och mellan skulderbladen också. Det blir värre när magen blir större. Vissa stolar får jag jätteont i ryggen av att sitta på.
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)