En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Iiih, ikväll kände jag första riktiga buffarna! Tre på raken, precis där jag hade handen. Vilken underlig men underbar känsla!
Iiih, ikväll kände jag första riktiga buffarna! Tre på raken, precis där jag hade handen. Vilken underlig men underbar känsla!
In i v 23 idag och har haft en dålig start på veckan. Min bil brann upp när jag skulle hämta barnen ifrån förskolan i måndags, så nu har jag haft fullt upp att ringa försäkringsbolag, kolla på ny bil, fixa en ersättningsbil, så jag kan få barnen till förskolan osv.
Jag var ensam i bilen och fick stanna vid kanten på motorvägen då bilen gav upp. När jag stannat så började det ryka och sen tog det fyr i motorrummet, så det blir skroten för den bilen. Som tur var så gick elden inte in i bilen, utan mina matvaror och julklappar klarade sig. Hämtade ut nya barnstolar, då de luktade rök, men annars gick jag bra.
Lite äckelvarning men måste ändå fråga om ni vet... ikväll när jag var på toa och torkade mig så fastnar de som en ganska stor geleklump på pappret. Helt genomskinlig och luktade ingenting. Vad kan det vara? Borde jag vara orolig? Har förövrigt, under hela graviditeten haft mycket flytningar.
11 pojkar
16 flickor
9 vet ej
Hej!
Får man hoppa in här? Väntar tredje barnen med BF 23/4 och en pojke. :)
Måste fråga; lyfter ni tunga matkassar? Handlingen idag blev rätt mastig och jag var själv då sambon är på jobbet. Funderade lite på om det var olämpligt att gå med två tunga matkassar men det var bara en 5 minuters promenad. Vad kan hända egentligen om man lyfter för tungt så här långt in i graviditeten?
emmasdag
Idag 14:52
Fr1da 31 år bf 1/4 flicka
Jjousefajn 23 år bf 5/4 pojke
Hanna681 34 år BF 6/4 flicka
Emmasdag 24 år bf 9/4 pojke
Sommarsnö 38 år bf 10/4 pojke
Hfriborg 28 år bf 12/4 flicka
Emmadee 35 år bf 17/4 vet ej
Kiickson 28 år bf 18/4 vet ej
ArdnasK 35 år bf 19/4 flicka
Linaslus 30 år bf 25/4 pojke