En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
![](http://www.familjeliv.se/gallery/image/5214453/full_600/php0jHLlx83151.jpg)
Jag minns att jag blev extremt hårig när jag väntade första barnet. Speciellt på magen. Fick liksom tre ränder med långa ljusa hår men det försvann ganska snabbt efter han var född så du behöver inte vara orolig
Tack! Ja då får vi se om det stämmer i mitt fall också ;D magkänslan har sagt hela tiden att det är en pojk så vi får se..
Vi har nästan bestämt namn, Jason om det blir en pojk, flicknamnen är många men favoriter än sålänge är Kayleigh, Katie och Lovis (:
Nån som börjat fundera på namn än?
Eller som kanske redan bestämt?
Känns som att alla bra namn är upptagna
Och jag och sambon har extremt olika smak gällande allt så det kommer inte bli det lättaste direkt
Någon mer än jag som har ligamentsmärtor av och till? Jag får det mest när jag reser mig plötsligt, kraftiga nysningar eller vänder mig snabbt i sängen. Kan göra sjukt ont, som kvivar i sidorna i nedre delen av magen.
Nån som börjat fundera på namn än?
Eller som kanske redan bestämt?
Känns som att alla bra namn är upptagna
Och jag och sambon har extremt olika smak gällande allt så det kommer inte bli det lättaste direkt
Någon mer än jag som har ligamentsmärtor av och till? Jag får det mest när jag reser mig plötsligt, kraftiga nysningar eller vänder mig snabbt i sängen. Kan göra sjukt ont, som kvivar i sidorna i nedre delen av magen.
Skulle precis skriva att ökad behåring tyder på pojke & så skrev du att du hade fått en han! Men det är ju bara skrönor. I alla fall stämde det på min väninna...
Jag har börjat fundera men sambon är inte riktigt med på noterna än tror jag ;) Jag ger en massa förslag och han sager ja eller nej, haha. Vi har inte så lika smak heller så det blir inte lätt. Bland tjejnamn gillar jag gamla nordiska namn som Saga och Nora men det gillar inte han. Som pojknamn tycker jag Hugo är fint och det är vi nog lite överens om faktiskt men vi har långtifrån bestämt oss än. Något vi har bestämt är iaf att förstanamnet ska bli tilltalsnamn, annars blir det så krångligt för barnet att alltid behöva förklara att förstanamnet inte är tilltalsnamnet.
Någon mer som måste äta typ varannan timme för att inte må alldeles konstigt? Känns lite som när jag har magkatarr, att jag måste småäta mest hela tiden. Sedan blir jag fort mätt också så ibland får jag dela upp måltiden och äta den vid två tillfällen Undrar vad det beror på - om det är att barnet börjar ta plats och därmed får magsäcken mindre plats?