En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
![](http://www.familjeliv.se/gallery/image/5214453/full_600/php0jHLlx83151.jpg)
Någon mer som måste äta typ varannan timme för att inte må alldeles konstigt? Känns lite som när jag har magkatarr, att jag måste småäta mest hela tiden. Sedan blir jag fort mätt också så ibland får jag dela upp måltiden och äta den vid två tillfällen Undrar vad det beror på - om det är att barnet börjar ta plats och därmed får magsäcken mindre plats?
Angående ligamentsmärtor vid plötsliga rörelser så har jag också det, hade lika dant sist och det var som värst mot slutet.
Min mage är också konstig. Tarmarna påverkas av hormonerna så det är inget konstigt. Många blir tröga men jag får som ibs.
Vi har kvar pojknamnet sedan förra grav vilket är Sixten, en annan favorit är Love.
Flicknamn som vi båda gillar nu är Edith.
Någon mer som måste äta typ varannan timme för att inte må alldeles konstigt? Känns lite som när jag har magkatarr, att jag måste småäta mest hela tiden. Sedan blir jag fort mätt också så ibland får jag dela upp måltiden och äta den vid två tillfällen Undrar vad det beror på - om det är att barnet börjar ta plats och därmed får magsäcken mindre plats?
Allt såg jätte bra ut och lilla räkan mådde bra. Nästa ultraljud är inplanerat redan i vecka 18. Jag blev framflyttad två dagar och har nu fått ett beräknat datum :)
Det var som en stor sten som lyftes från mina axlar så fort jag såg att det låg någon där inne och ännu mer då vi såg det lilla hjärtat ticka på så fint så.
Allt såg jätte bra ut och lilla räkan mådde bra. Nästa ultraljud är inplanerat redan i vecka 18. Jag blev framflyttad två dagar och har nu fått ett beräknat datum :)
Det var som en stor sten som lyftes från mina axlar så fort jag såg att det låg någon där inne och ännu mer då vi såg det lilla hjärtat ticka på så fint så.
Det är så otroligt härligt! Tack!
Japp, dom är underbara där tycker jag :) Så kul med flera där/här i från :)
V15 (14+3) och nu är rul med bokat, 10 november :) exakt 1 månad, 4 veckor som gärna får gå fort!.. Har även gjort graviditeten offentlig nu :)
Rejäl kula, explosion senaste veckan.. :)
Längtar efter att få se liten, hoppas få reda på kön med då :D
V15 (14+3) och nu är rul med bokat, 10 november :) exakt 1 månad, 4 veckor som gärna får gå fort!.. Har även gjort graviditeten offentlig nu :)
Rejäl kula, explosion senaste veckan.. :)
Längtar efter att få se liten, hoppas få reda på kön med då :D