En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
![](http://www.familjeliv.se/gallery/image/5214453/full_600/php0jHLlx83151.jpg)
Idag är de dags! Kl 10 ska vi på vårat första ultraljud och få se lilla räkan. Jag börjar bli lite nervös faktiskt..
Är det någon som vet när man får sitt moderskapsintyg?
Jag har för mig att min barnmorska sa på inskrivningen att jag skulle få det på första ultraljudet men inte helt säker. Det var ju så mycket information och frågor den dagen.
Jag har oxå MASSA med finnar, hela ansiktet, halsen o bröstet! Har nästan inget i vanligafall och känner mig oxå ofräsch o ful:/
Fler som har/haft problem m magen? Alltså ja är inte trög eller så men får så SATANS ont flera gånger om dagen. Då alltså i MIN mage o inte "bebis magen" hade lika m sonen men värre denna gången:( kan ite äta något typ:/
Idag är de dags! Kl 10 ska vi på vårat första ultraljud och få se lilla räkan. Jag börjar bli lite nervös faktiskt..
Är det någon som vet när man får sitt moderskapsintyg?
Jag har för mig att min barnmorska sa på inskrivningen att jag skulle få det på första ultraljudet men inte helt säker. Det var ju så mycket information och frågor den dagen.
Jag kan få ibland som när man är lös i magen, att det typ krampar till lite löst och nästan i hela magen innan man behöver springa på toa men nu får jag bara den där krampande vällningen genom magen och sen inget mer.
Jag har besök hos min bm v 22 då får jag det sa hon.
Bara jag med mer behåring? Haha, har fått mörka hår nedanför naveln och ljusare luddiga ovanför. Snart hårigare än mannen så snälla säg att det försvinner sen? Haha hemskt ocharmigt jag vet men kände att jag behövde fråga..
Nån som börjat fundera på namn än?
Eller som kanske redan bestämt?
Känns som att alla bra namn är upptagna
Och jag och sambon har extremt olika smak gällande allt så det kommer inte bli det lättaste direkt
Bara jag med mer behåring? Haha, har fått mörka hår nedanför naveln och ljusare luddiga ovanför. Snart hårigare än mannen så snälla säg att det försvinner sen? Haha hemskt ocharmigt jag vet men kände att jag behövde fråga..