En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
![](http://www.familjeliv.se/gallery/image/5214453/full_600/php0jHLlx83151.jpg)
Någon mer än jag som har ligamentsmärtor av och till? Jag får det mest när jag reser mig plötsligt, kraftiga nysningar eller vänder mig snabbt i sängen. Kan göra sjukt ont, som kvivar i sidorna i nedre delen av magen.
Jag gillade Vincent men var på stan med mannen här om dagen och så var det nåt barn som hette det och mamman hade världens mest irriterande röst och gnällskrek "viiiiiinceeeeent kom nuuuuuuu" så det blir ingen Vincent haha
Jag har ingen aning om det. Detta är mitt första barn och jag har bara bott här nere i 3 och ett halvt år så =)
Namn som vi har fastnat för är, om det är en kille så Harry, skulle det bli en kille och han inte skulle se ut som en Harry så har vi Cody som favorit nr 2.
Det där är nog en skröna när jag väntade min son slutade håret på benen i princip att växa, det var prefekt i sommartider! Den här gången växer håret som vanligt.
Jag tycker det är kul och kolla dessa "skrönor". Så olika det kan vara Lika med linea nigra randen, jag har aldrig haft någon men har en pojk och två töser..
Inspirerad av serien Dexter? Båda namnen figurerar ju där och är väl inte så där jättevanliga i Sverige i alla fall, tänker jag.
Nån som börjat fundera på namn än?
Eller som kanske redan bestämt?
Känns som att alla bra namn är upptagna
Och jag och sambon har extremt olika smak gällande allt så det kommer inte bli det lättaste direkt