-
En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
-
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
-
Låter väldigt likt mig . Hade 132 i hb och 4,8 i blodsocker förra veckan på hälsokollen.Bell13 skrev 2014-09-08 14:53:45 följande:
Har varit hos bm och skrivit in mig idag och tagit alla prover, känns som ytterligare en milstolpe är kryssad nu.
Mitt järnvärde låg på 127 och blodsockret på 5.1 vilket var perfekta värden enligt bm. Bokade in ultraljud för kub den 23 september, längtar dit
Skall på kub-UL den 18:e september så om 1,5 vecka, lääängtar!! När skall du ta dina blodprov inför kub och hur långt gången kommer du vara då? Tar mina blodprov imorgon i vecka 10+5 och sedan UL i vecka 12+0. -
Japp, en vecka åt jag sushi fyra gånger !! Tur att det både är någorlunda nyttigt och ok att äta som gravid.lillalivet8084 skrev 2014-09-08 14:57:38 följande:
Någon mer än jag som har stort sug efter suschi??
Åt sushi till lunch idag också -
Gud vad sugen man är på att köpa hem bebissaker! Ska hålla mig fram till efter RUL i alla fall!
-
Tack för era svar! Började blöda för ett tag sen och ska nu ringa gynakuten. Åh hoppashoppashoppas att det inte är ett missfall.
-
Hon tog blodproven idag och jag är 10+3 idag. På ul för kub är jag i v 12+4JhjärtaK skrev 2014-09-08 15:09:40 följande:Låter väldigt likt mig . Hade 132 i hb och 4,8 i blodsocker förra veckan på hälsokollen.
Skall på kub-UL den 18:e september så om 1,5 vecka, lääängtar!! När skall du ta dina blodprov inför kub och hur långt gången kommer du vara då? Tar mina blodprov imorgon i vecka 10+5 och sedan UL i vecka 12+0.
Hon skulle meddela mig värdet på provet för hur min järnreserv ser ut. Sa att jag är livrädd för att få järnbrist. -
Håller tummarna för er! När min syster var gravid började hon också blöda, men allt gick bra och hon har nu en perfekt liten son på ett år! Jag har haft bruna flytningar denna grav men vi fick se en liten skatt med ett tickande hjärta i torsdags! Det måste inte gå åt skogen trots blödningar o skit!Krabban skrev 2014-09-08 16:00:22 följande:
Tack för era svar! Började blöda för ett tag sen och ska nu ringa gynakuten. Åh hoppashoppashoppas att det inte är ett missfall.
-
emmasdag skrev 2014-09-08 16:11:25 följande:Håller tummarna för er! När min syster var gravid började hon också blöda, men allt gick bra och hon har nu en perfekt liten son på ett år! Jag har haft bruna flytningar denna grav men vi fick se en liten skatt med ett tickande hjärta i torsdags! Det måste inte gå åt skogen trots blödningar o skitemmasdag skrev 2014-09-08 16:11:25 följande:Håller tummarna för er! När min syster var gravid började hon också blöda, men allt gick bra och hon har nu en perfekt liten son på ett år! Jag har haft bruna flytningar denna grav men vi fick se en liten skatt med ett tickande hjärta i torsdags! Det måste inte gå åt skogen trots blödningar o skit!
Vad gulligt av dig!
De på gyn tyckte jag skulle ta det lugnt. Var på VUL i onsdags och då såg man hjärtat slå så får hoppas på det bästa. Usch trodde aldrig i min vildaste fantasi att man kunde vara så orolig som graviditeten gör en. Vilken vecka är du i? Vad kul att allt såg bra ut med er grav! -
Alltså jag verkar inte riktigt hänga med på hur man svarar på inlägg. Försöker igen.Krabban skrev 2014-09-08 16:19:31 följande:
-
Hoppas det går bra för er Krabban!
Håller tummarna -
Samma här Krabban... har tid imorrn 11.30. Evigheter dit! Håller tummarna för både dig och mig!Krabban skrev 2014-09-08 16:00:22 följande: