-
En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
-
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
-
Jag menade inte att det var dåligt på nåt sätt. Dricker också juice på morgonen brukar pressa apelsin, äpple, morot, hallon och lite ingefära så äter jag tunnbröd med ost och marmelad :)agirlnamedbill skrev 2014-09-09 11:08:55 följande:Ja, åt ju så klart frukost på morgonen innan jag åkte in. Köpte bravos apelsinjuice och den verkade funka bra, fick bättre blodsocker. Innan åt jag liksom corn flakes med socker och oboy och en vit macka..
-
Roligt! Då är vi två st som kommer att längta extra mycket efter den 6:eBell13 skrev 2014-09-09 14:24:21 följande:Då har vi rul samma dag och jag är då i 18+6
-
Gud så gott det låter! Känner att magen börjar knorra rätt så rejält nu såhär på eftermiddagenBell13 skrev 2014-09-09 14:28:18 följande:Jag menade inte att det var dåligt på nåt sätt. Dricker också juice på morgonen brukar pressa apelsin, äpple, morot, hallon och lite ingefära så äter jag tunnbröd med ost och marmelad :)
Jag kör på 1/3 apelsinjuice, 1/3 röd grapefruktjuice och 1/3 vatten. Tycker att det blir för "starkt" utan vattnet och så minskas ju sockerkoncentrationen lite också som ett plus . Har du en juicepress eller hur gör du din juice? -
Någon mer än jag som kissar oftare på natten än på dagarna? På nätterna kissar jag varannan till var tredje timme men på dagarna kan jag hålla mig fyra timmar. Känns så himla skumt att kroppen har "ändrat om" så :-/. Och jag kissar mängder också på nätterna, inte några småskvättar där inte.
-
Fick hem en tid för RUL fen 7:e nov. Men nu är det inget mer besök hos bm ? Får man inte lussna på hjärtat innan man går på rul ? Blev lite besiken :/
-
Japp men först längtar jag till kub-ul den 23:eJhjärtaK skrev 2014-09-09 15:03:32 följande:Roligt! Då är vi två st som kommer att längta extra mycket efter den 6:e
-
Exakt samma här!JhjärtaK skrev 2014-09-09 15:18:26 följande:
Någon mer än jag som kissar oftare på natten än på dagarna? På nätterna kissar jag varannan till var tredje timme men på dagarna kan jag hålla mig fyra timmar. Känns så himla skumt att kroppen har "ändrat om" så :-/. Och jag kissar mängder också på nätterna, inte några småskvättar där inte.
-
Jag kissar inte oftare på natten men däremot mer. Det forsar ur mig. Kissar två ggr på natten och säkert 25 ggr dagtid och då bara några droppar åt gången. När jag kissar på morgonen när jag vaknat så rinner det så oerhört sakta.Anonym skrev 2014-09-09 15:45:12 följande:Exakt samma här!
-
Jag har nästa besök hos barnmorskan v 23 och då ska vi få lyssna på hjärtat. Det är ju så mysigt.Humledumle skrev 2014-09-09 15:29:01 följande:
Fick hem en tid för RUL fen 7:e nov. Men nu är det inget mer besök hos bm ? Får man inte lussna på hjärtat innan man går på rul ? Blev lite besiken :/
-
Jaha :/ men min syster (som bor i samma kommun med samma ålder) fick lyssna på hjärtat innan dom va på rul nån stans där efter v12. Måste nog ringa å prata med bm imorgon :) man vill ju veta att allt är ok innan ul känner ju jag iafBell13 skrev 2014-09-09 16:17:58 följande:Jag har nästa besök hos barnmorskan v 23 och då ska vi få lyssna på hjärtat. Det är ju så mysigt.