• Libra1

IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa

Hej!
    Jag undrar om någon som fortfarande är barnlös ska göra IVF i oktober eller november och vill följas åt?

Vi kommer antagligen att köra igång i vecka 44 med sprutorna. Det är planen i alla fall.

Jag och min man har försökt skaffa barn sedan 2009. Vi har gjort 4 färskförsök och ett frys som inte gick vägen då embryot inte överlevde upptiningen. Nu ska vi alltså göra vårt 6:e försök. Jag har varit gravid 2 gånger så vi hoppas att detta nu ska bli 3:e gången gillt och där det kommer att gå hela vägen.

Ni kan läsa om vår resa här: www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower} Libra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-14 00:57
    Med på IVF-träffar? Kika här minbebis.com/blogg/libra/traffar/
  • Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
  • Sjöblomman
    Linda8110 skrev 2014-11-12 20:48:38 följande:
    Ok då förstår jag! Jag är också lärare.
    Aha! Vilken årskurs?
  • Linda8110
    Sjöblomman skrev 2014-11-12 20:58:19 följande:
    Aha! Vilken årskurs?
    Jag är utbildad 4-9 lärare men har valt att jobba som förskollärare sedan drygt 3 år tillbaka. Älskar det! Du?
  • Sjöblomman
    Linda8110 skrev 2014-11-12 21:18:27 följande:
    Jag är utbildad 4-9 lärare men har valt att jobba som förskollärare sedan drygt 3 år tillbaka. Älskar det! Du?
    Utbildad F-6, men har i princip bara jobbat 1-3. Trivs bra där!

Men det är, samma som för dig antar jag, inte lätt att ta det lite lugnare om man säger så...
  • Linda8110
    Sjöblomman skrev 2014-11-12 21:24:17 följande:
    Utbildad F-6, men har i princip bara jobbat 1-3. Trivs bra där! smile1.gif

Men det är, samma som för dig antar jag, inte lätt att ta det lite lugnare om man säger så...
    Nej verkligen inte! Jag hade förmodligen kunnat jobba några dagar tidigare om jag inte hade ett så fysiskt tungt jobb.