Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Var på första föräldrautbildningen igår. Är ni förstföderska så tycker jag verkligen ni ska dit:) väldigt lärorikt!
Jag är trött och lite sliten.
På måndag är jag ledig. Ska på sjukgymnastik och vattengympa.
Just nu är det för mycket på jobbet. Jag är nervös att jag stressar för mycket och att det påverkar bebisen negativt.
Hej allihopa!
Jag går in i vecka 29 imorgon och har de senaste dagarna haft huvudvärk.
Hade det i början av graviditeten men det gick över och verkar vara ganska normalt den tiden.
Men blir orolig nu när den kommit tillbaka så sent, är det någon annan som också har det?
Äter järntabletter, dricker vatten och bebis i magen verkar må jätte bra annars :)
Hej på er jätte länge sedan jag skrev här :D
Jätte roligt att läsa era inlägg . Bra tips om väskan :D
Något som jag själv tycker är ovärderligt är en baby sitter, Skönt att kunna lägga ifrån sig bebisen tex när man duschar äter frukost mm.
Bärsele, speceillt om man har fler barn.
Försök att köpa mycket begagnat, barnet blir inte billigare ju äldre dom blir ;)
Om man har mycket släkt o vänner så kommer man att få mycket kläder. Så köp inte för mycket kläder innan.
Tiden går så fort! själv så är jag 29+3, Fattar inte vart tiden tar vägen!
Hej hopp! Någon här som har använt babynest till tidigare barn? Jag ska ge mig på att sy ett så fort mitt tyg kommer med posten som ni andra skriver så rasar tiden iväg, v 32 på onsdag för mig.
Har väl samma symptom som de flesta nu, börjar bli ganska trött, och foglossning på det. Har börjat vakna kl 3 varje natt ett par nätter nu, så då kommer väl bebis äta fen tiden sedan. Så var det med sonen, jag vaknade mellan 1-2 varje natt ett par veckor innan förlossningen, och när han väl kom så var det då han villa äta. Konstigt hur kroppen kan förbereda sig så
Hej hopp! Någon här som har använt babynest till tidigare barn? Jag ska ge mig på att sy ett så fort mitt tyg kommer med posten som ni andra skriver så rasar tiden iväg, v 32 på onsdag för mig.
Har väl samma symptom som de flesta nu, börjar bli ganska trött, och foglossning på det. Har börjat vakna kl 3 varje natt ett par nätter nu, så då kommer väl bebis äta fen tiden sedan. Så var det med sonen, jag vaknade mellan 1-2 varje natt ett par veckor innan förlossningen, och när han väl kom så var det då han villa äta. Konstigt hur kroppen kan förbereda sig så
Jag håller på att sy mitt babynest nu! :) Ganska roligt, får se hur resultatet blir sen. Har hört att den ska vara mkt bra de första månaderna, så förhoppningsvis får man lite användning av den. Vad har du beställt för tyg?
Jag är rädd att mitt är lite för strävt, men det går säkert bra ändå.
Jag har beställt ett med ugglor på från jotex. Såg att någon på tradera sytt av det tyget, och de var Såå fina!
Bra tips med extra höga kanter, ska lägga någon cm extra där då