Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
ja man blir större och större och tyngre och tyngre detta är ändå taget den 17 maj, så 2 1/2 vecka sen. Är i v 36 idag.
Vi kommer att lägga babyskyddet i bagageutrymmet på bilen och montera det när vi åker hem från BB.
Vad fina magar! Har tyvärr bara bilder på mig från idag med no clothes så jag ska bespara er den ;)
Jag har också packat ner Bodies med stl 50-56 och två par byxor.
Vet ej vad jag ska ha med mig att äta. Typ frukt, godis och saft.. Något sånt.
Bara lägga det löst? Tänkte bara att det kanske inte är så bra om der åker runt och slår i. Men du kanske tänkte i kartong eller fastspänt?
Jag hade massor av godis, Coca-Cola, kexchoklad mm till förlossningen sist, använde inget av det
Blev itvingad en halv limpmacka och ett glas saftsås som kom upp igen. Däremot efteråt, när vi kommit upp på bb vid 23.30, då åkte sambon och köpte mat på Max, och det har aldrig varit godare!!
Så denna gång blir det en flaska vatten kanske, och ett äpple typ.
Ska köpa bröstpump och en liten bad handduk till lillen. Sen är vi så gott som klara med allt.
så skönt!
Hm.. Jag packar ner lite sånt ändå, ifall man behöver det. Alla är vi ju olika :)
Igår bäddade vi spjälsängen, det blev så fint och mysigt. Fast vi kommer troligtvis inte använda varken täcke eller kudde i början. Men det känns ändå bra att ha det i ordning :)
Ja man kanske ska slänga ner lite sånt ändå, det är ju inte säkert det blir lika igen
Åh jag vill också bädda nu, men när jag har bäddat så måste vi stänga dörren dit, för jag ska bädda med rosa och ingen vet vad vi ska få, hihi. Eller jo min svägerska och min moster som var med till ullared
Så jag får väl vänta lite till i allafall...
Åh vad mysigt att ni har hållit det hemligt! Just nu vill jag också veta om det är en pojke eller flicka som bökar runt där inne. Men det är bara till och vänta :)
Vi har bäddat med ljust grönt och hela rummet går i grönt och beige. Lite åt pojkhållet kanske, men lägger man till lite rosa blir det fint till en flicka också :)