Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Vecka 39 (38+0) idag och har förvärkar nästan hela tiden och slemproppen har börjat lossna sen i förrgår så hoppas hoppas! Idag har hela huset storstädats så det är klart i alla fall haha
Idag var det min tur att åka in och kolla läget. Han hade inte rört sig på samma sätt och inte lika ofta sen igår. Så sambon blir supernervös och ringer upp till förlossningen. Dom tyckte jag skulle komma upp och kolla bara för att vara säker. Min sambo som har epelepsi blir så nervös att han får känningar och nästan krampanfall. Hehe fick ta med mig lillebror istället. Allt såg så fint ut och självklart börjar han bli mer aktiv på vägen hem. Får se till att vi har lugnande till sambon tills det blir på riktigt hehe hur är det med era män? Alla lika nervösa????
Just idag är jag så himla trött på att vara gravid, känns som att allt går emot en, har haft en hemsk natt med mycket toabesök, törstig, legat illa, förvärkar.. Ja allt!
.. Tack & lov att det förhoppningsvis snart är över och jag hoppas verkligen verkligen att jag slipper gå över en endaste dag.... Imorgon går vi in i vecka 39!
Bara 12 dagar kvar nu. Vill så gärna att han ska komma ut, men samtidigt vill jag inte bli av med mina lediga dagar! Men men, tänker att han kan komma om en vecka, då förlorar jag bara bara 7 dagar (bor inte i Sverige).
Är nog dock mer rädd att behöva gå över tiden, har ingen lust att ha det så här i fyra veckor till!
Är det någon som har koll på bf-listan? Har för mig att vi har en nånstans...
Emelie bf 26 juli :)
Här är den sista listan jag gjorde, men det är bättre om alla hjälps åt denna gång för jag pallar inte :)
BF-Lista
4 juli
Stokke
7 juli
Moritzia, 30 år. Bor i Borås, första barnet.
8 juli
Liten till, 30 år. Andra barnet.
Jennie1. Första barnet.
9 juli
Ellonbellon, 29 år. Pojke. Bor i Oslo, första barnet.
11 juli
Anehhs. Flicka. Första barnet.
16 juli
faerie. Pojke.
19 juli
bullenochgrisen, 25 år. Bor i Stockholm, första barnet (andra för sambon)
20 juli
isaochbel, 35 år. Pojke. Bor i Madrid, tredje barnet.
21 juli
Mecros. Första barnet.
28 juli
ohhello, 26 år. Första barnet.
Lägg till mig i listan med.
Bf 22/7 och enligt rul och tul väntar vi en pojke:).
Här är den sista listan jag gjorde, men det är bättre om alla hjälps åt denna gång för jag pallar inte :)
BF-Lista
4 juli
Stokke
7 juli
Moritzia, 30 år. Bor i Borås, första barnet.
8 juli
Liten till, 30 år. Andra barnet.
Jennie1. Första barnet.
9 juli
Ellonbellon, 29 år. Pojke. Bor i Oslo, första barnet.
11 juli
Anehhs. Flicka. Första barnet.
16 juli
faerie. Pojke.
19 juli
bullenochgrisen, 25 år. Bor i Stockholm, första barnet (andra för sambon)
20 juli
isaochbel, 35 år. Pojke. Bor i Madrid, tredje barnet.
21 juli
Mecros. Första barnet.
22 juli
Miala90, pojke
28 juli
ohhello, 26 år. Första barnet.
går in i vecka 38 imorgon, BF 19 juli.
Bebis ligger i säte och efter misslyckat vändningsförsök så har vi inbokat snitt den 14 juli. Bara 16 dagar kvar! :) :)
Har mått bra hittills, inte många som tror man kan föda när som helst med tanke på hur pigg och rörlig jag är fortfarande. Hade tufft i början med mitt extrema illamående fram till vecka 17 men efter det så har jag mått bra tack och lov.