• Faer

Bf juli 2015

Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!

Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!

Hur har era första veckor som gravid varit?!

• Svar på tråden Bf juli 2015
  • tjugofemton

Jag är inte erbjuden något annat ul än rul runt v 18-20, vilket blir i slutet på februari.... Är bara 21 år. Känns så långt bort!! :(

• Liten till

Ska på kub-ultraljud på tisdag, 30/12. Nervöst och spännande. Sedan är rutin ul inbokat den 13 feb. Fredag den 13de :-O

• PatriciaJohan

Hejsan!
    Är i v10, vill gärna vara med i facebookgruppen :)
    Vem skickar jag till? eller lägger någon till mig, Patricia Myrén heter jag :)

tack på förhand :)

• Maddss

Vi får inte heller göra kub-testet.

Men nu har jag andra omständigheter som gör att vi får ul 2/1 sen rul 17/2.

Gjorde även en vul 24/11.

Är lite glad att jag har speciella omständigheter (samtidigt som det är en risk med barnet) så vi får göra extrakoller.

Förstår inte hur de kan låta en gå nästan halva graviditeten utan att veta att det är en bebis där inne.

Ska även kolla sockret den 12/1

Så har många besök inplanerade nu.

Men hoppas på att få se en vild o välmående bebis den 2/1

• lillefröe

söker facebooklänken till de med BF juli 2015 eftersom jag inte orkar vara aktiv på familjeliv längre. Någon som har? 

• Maddss
    lillefröe skrev 2014-12-26 22:30:52 följande:

söker facebooklänken till de med BF juli 2015 eftersom jag inte orkar vara aktiv på familjeliv längre. Någon som har? 

Visste inte ens att de fanns :P
  • Maddss
    lillefröe skrev 2014-12-26 22:30:52 följande:

När jag sökte så fanns det en som hette bf juli 2015 och en som hette bf 2015 juni, juli, augusti

Står att det är slutna grupper.

Om jag går med i en sluten grupp, ser ingen annan det då?
  • Sarah1990
    tjugofemton skrev 2014-12-26 14:49:36 följande:

Jag är inte erbjuden något annat ul än rul runt v 18-20, vilket blir i slutet på februari.... Är bara 21 år. Känns så långt bort!! :(

I landstinget där jag bor erbjuds alla att göra KUB-testet oavsett ålder, tidigare var det bara 35+ tror jag men det har ändrats :)

Så första blir alltså i början av januari då jag dagen efter går in i v 14 och andra i februari någon gång! :)
  • Thisisme84
    Maddss skrev 2014-12-26 23:18:26 följande:
    När jag sökte så fanns det en som hette bf juli 2015 och en som hette bf 2015 juni, juli, augusti

Står att det är slutna grupper.

Om jag går med i en sluten grupp, ser ingen annan det då?
    Hej, jag kan tipsa admin i fb-gruppen om att ni vill gå med :)
Svar på tråden Bf juli 2015