Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Vi gick svar från vårt mkp igår, allt var bara bra!! Så nu är vi överlyckliga igen
Vi gick svar från vårt mkp igår, allt var bara bra!! Så nu är vi överlyckliga igen
Nu har jag inte vart inne här på länge ser jag, var hemma över jul och nyår och vart väldigt upptagen. Vi berättade också på julafton. Jag gjorde egna t-shirts personliga texter på och gav på julafton. (Bifogar en bild) Alla blev överlyckliga, det var så kul att se minerna.
Vi ska göra kub på tisdag, bor utomlands så vet inte riktigt vad jag har att vänta mig. Vet inte om set är gjort på samma test. Lite nervös är man ju!
Håller tummarna för er som inte fick lysande resultat på kub! Försök tänka positivt, tror det kan påverka fostret i rätt riktning. Inte lätt såklart :-/
Äntligen v.12+0, känns skönt!!! ????
Mitt illamående har släppt, hoppas tröttheten släpper snart bara...
Var på kubtest i fredags och fick toppen värden!! 1:2224. Sög på tummen, sparkade och hade sig. V 13+2 idag.
Var på kubtest i fredags och fick toppen värden!! 1:2224. Sög på tummen, sparkade och hade sig. V 13+2 idag.
Jag gjorde KUB-testet idag. Fick bara veta att allt såg bra ut enligt UL, fick inga siffror. Får man set efter blodprovet analyserats?
Det var häftigt att se bebisen, våran rörde sig väldigt mycket och vinkade till oss. Då kunde jag inte hålla tårarna borta
Jag gjorde KUB-testet idag. Fick bara veta att allt såg bra ut enligt UL, fick inga siffror. Får man set efter blodprovet analyserats?
Det var häftigt att se bebisen, våran rörde sig väldigt mycket och vinkade till oss. Då kunde jag inte hålla tårarna borta
Jag gjorde kub igår och min BM sa att det var flera som inte fick veta på en gång hur testet gick eftersom provsvaren dröjt pga alla lediga och röda dagar de senaste veckorna. Brukar visst gå på en vecka annars.
Får ett telefonsamtal om resultatet i slutet av veckan, spännande!!
Vår lilleputt var väldigt lugn på UL så fick hosta och hålla på för att se han/hon röra sig lite mer...
Men det var underbar upplevelse att se att den växter exakt efter alla mått. ??