• Faer

Bf juli 2015

Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!

Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!

Hur har era första veckor som gravid varit?!

• Svar på tråden Bf juli 2015
  • Stokke
    TreTriss skrev 2014-12-27 16:49:54 följande:
    Den är helt hemlig så nej, ingen ser att du är medlem i den. den är inte ens sökbar.

Messa din mailadress till mig här så kan jag bjuda in dig!
    Hej! Jag även jag vara med i er hemliga fb grupp?
  • TreTriss
    Stokke skrev 2014-12-27 17:07:33 följande:
    Hej! Jag även jag vara med i er hemliga fb grupp?
    Skicka ett mess med din mailadress :)
  • Maddss
    TreTriss skrev 2014-12-27 16:49:54 följande:
    Den är helt hemlig så nej, ingen ser att du är medlem i den. den är inte ens sökbar.

Messa din mailadress till mig här så kan jag bjuda in dig!
    Men de va ju toppen de :) vet inte hur man skickar mail här, har appen :)
  • TreTriss
    Maddss skrev 2014-12-27 19:25:47 följande:
    Men de va ju toppen de :) vet inte hur man skickar mail här, har appen :)
    Du hittar det nästan överst i menyn där det står Meddelande :)
  • Faer

Hej alla! Hoppas ni har haft en bra jul ???? själv har det varit bäst julen på flera år! Berättade den stora nyheten och alla blev jätte glada! Sen dess har allt känns lite verkligare och tänk! I juli kommer våra skatter!!! Var hos bm igår och bokade RUL! Fick inte fören tid fören 10 februari och då såg jg att jag va bortrest så måste ringa och avboka.. Hoppas dom kan flytta fram det istället! Hur går det för er alla då? ????

• Magnolia10
    Faer skrev 2014-12-30 13:16:23 följande:

Hej alla! Hoppas ni har haft en bra jul ???? själv har det varit bäst julen på flera år! Berättade den stora nyheten och alla blev jätte glada! Sen dess har allt känns lite verkligare och tänk! I juli kommer våra skatter!!! Var hos bm igår och bokade RUL! Fick inte fören tid fören 10 februari och då såg jg att jag va bortrest så måste ringa och avboka.. Hoppas dom kan flytta fram det istället! Hur går det för er alla då? ????

Har också fått tid för RUL! Fick den 11/2 vilket ändå känns rätt snart :) Tycker också att det känns mer verkligt nu när alla vet!
  • bullenochgrisen

Vi berättade också på julafton :) nu längtar jag till kub den 9 januari då vi får se vår lilla igen. Kanske släpper jag den jobbiga oron efter att ha fått se grynet en gång till.

• Stokke
    Magnolia10 skrev 2014-12-30 13:58:52 följande:
    Har också fått tid för RUL! Fick den 11/2 vilket ändå känns rätt snart :) Tycker också att det känns mer verkligt nu när alla vet!
    Då ska du och jag göra rul samma dag.

Jag är i v20+3 vid rul.
  • Liten till

Har gjort kub idag, fick fortsätta direkt med mkp. Fick så otroligt dåliga siffror. 1:14, tror det var för downs.

Mår förjävligt just nu. Får vänta e hel vecka på svar...

• Kakalfen
    Liten till skrev 2014-12-31 00:11:21 följande:

Har gjort kub idag, fick fortsätta direkt med mkp. Fick så otroligt dåliga siffror. 1:14, tror det var för downs.

Mår förjävligt just nu. Får vänta e hel vecka på svar...

Usch vad jobbigt! :(
Svar på tråden Bf juli 2015