Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej alla! Hoppas ni har haft en bra jul ???? själv har det varit bäst julen på flera år! Berättade den stora nyheten och alla blev jätte glada! Sen dess har allt känns lite verkligare och tänk! I juli kommer våra skatter!!! Var hos bm igår och bokade RUL! Fick inte fören tid fören 10 februari och då såg jg att jag va bortrest så måste ringa och avboka.. Hoppas dom kan flytta fram det istället! Hur går det för er alla då? ????
Hej alla! Hoppas ni har haft en bra jul ???? själv har det varit bäst julen på flera år! Berättade den stora nyheten och alla blev jätte glada! Sen dess har allt känns lite verkligare och tänk! I juli kommer våra skatter!!! Var hos bm igår och bokade RUL! Fick inte fören tid fören 10 februari och då såg jg att jag va bortrest så måste ringa och avboka.. Hoppas dom kan flytta fram det istället! Hur går det för er alla då? ????
Vi berättade också på julafton :) nu längtar jag till kub den 9 januari då vi får se vår lilla igen. Kanske släpper jag den jobbiga oron efter att ha fått se grynet en gång till.
Har gjort kub idag, fick fortsätta direkt med mkp. Fick så otroligt dåliga siffror. 1:14, tror det var för downs.
Mår förjävligt just nu. Får vänta e hel vecka på svar...
Har gjort kub idag, fick fortsätta direkt med mkp. Fick så otroligt dåliga siffror. 1:14, tror det var för downs.
Mår förjävligt just nu. Får vänta e hel vecka på svar...