• Faer

Bf juli 2015

Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!

Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!

Hur har era första veckor som gravid varit?!

• Svar på tråden Bf juli 2015
  • PatriciaJohan

Kanon det vore jättesnällt det Skrattande

Vi fick erbjudande om kub vilket vi ville göra och sen fick vi papper på att vi inte skulle få göra det iaf pga överbelastning i Karlstad. Så man får väl snällt vänta på v 18 ultraljudet den 2mars, men vet faktiskt inte om jag kommer klara av och gå så länge utan och veta att det faktiskt lever någonting därinne. några tips om hur man får ett ultra-ljud av bm? eller är det gyn akuten som gäller?

• Thisisme84

Tydligen kan även jag (trots att jag inte är admin) lägga till er som vill bli medlemmar i vår fb-grupp. Som jag förstod det måste jag dock först bli fb-vän med er, men unfriendar så fort ni gått med.

Skicka gärna ett mail till mig här med ert namn/e-post så lägger jag till er.

Och gruppen är sluten så ingen annan än vi medlemmar kan se vad som skrivs där.

• oliphant
    Thisisme84 skrev 2014-12-27 10:01:08 följande:

Tydligen kan även jag (trots att jag inte är admin) lägga till er som vill bli medlemmar i vår fb-grupp. Som jag förstod det måste jag dock först bli fb-vän med er, men unfriendar så fort ni gått med.

Skicka gärna ett mail till mig här med ert namn/e-post så lägger jag till er.

Och gruppen är sluten så ingen annan än vi medlemmar kan se vad som skrivs där.

Det går inte att maila dig, kan inte Du skicka ett till mig som jag kan svara på. Vill gärna vara med i fb gruppen.
  • Maddss

Vad heter gruppen?

Kanske kan söka på den o ansöka om att gå med. Eller är den hemlig?

Ser ens vänner på fb att man går med i gruppen?

Jag har nämligen inte gått ut offentligt än o har inte planerat att göra det nu heller

• Jenny78

Är gruppen sluten kan vem som helst se att du är medlem, men inte vad du skriver i den. Jag hade avvaktat om du inte är officiell än! Hemliga grupper kan däremot ingen se att du är medlem i.

• Maddss
    Jenny78 skrev 2014-12-27 13:13:53 följande:

Är gruppen sluten kan vem som helst se att du är medlem, men inte vad du skriver i den. Jag hade avvaktat om du inte är officiell än! Hemliga grupper kan däremot ingen se att du är medlem i.

Tack så mkt. Då får ja avvakta ett tag till då ????
  • TreTriss
    Maddss skrev 2014-12-27 14:44:37 följande:
    Tack så mkt. Då får ja avvakta ett tag till då ????
    Den är helt hemlig så nej, ingen ser att du är medlem i den. den är inte ens sökbar.

Messa din mailadress till mig här så kan jag bjuda in dig!
Svar på tråden Bf juli 2015