Hawtan skrev 2014-12-16 15:37:16 följande:
Jag var inte deppig när jag startade tråden, men frågan är om jag inte blivit det nu...
Alla här verkar tala om sex som om det vore det mest naturliga i världen. Det är ju sanslöst!
Var är alla ni extremt ovanliga kvinnor som verkar vilja ha sex trots allt? Har ni suttit hemma hela era liv och så, hoppsan, där ringde en man på dörren. Bra, problemet löst.
Ni har beviseligen inte varit på samma ställe som jag.
Nej, sluta låtsas att jag är undantaget som bekräftar regeln. Vad är oddsen att en man ska träffa sju kvinnor utan att en enda vill ha sex med honom. ( den åttonde ville en gång) Jag har svaret, oändliga odds. För det är sant! Jag bönade och bad, jag gjorde allt, men, nej inte intresserad av sex blev svaret.
Kalla mig troll, ful, trist, kroppsspråksdöd eller rent oattraktiv. Men faktum kvarstår, alla kvinnor jag "varit tillsammans med" har gillat mitt utseende och personlighet. Dom har bara inte gillat sex!
Ja, för att böna och be är ju oerhört tilldragande...
Du ska få samma råd som tjejer ofta får när de hittar killar de passar dåligt med om och om och om igen - du vet, tjejer som säger att ALLA killar är otrogna, för att ALLA deras killar varit det, eller att ALLA killar slår, för att ALLA deras killar gjort det: Nämligen - ALLA är inte så. Det är bara du som raggar på fel typ. Du dras till en särskild typ av kvinna, som har det här draget. Lista ut Vad det är de har gemensamt som du dras till, uteslut det i nästa "sökning" och då finns chansen att resultatet ser annorlunda ut.
För BEVISLIGEN finns det ju en JÄVLA drös kvinnor som älskar sex och gärna har det flera gånger om dagen. Det är bara du som letar fel typ. Samma fel som jag själv gör: jag hittar bara killar med lägre sexdrift än jag.