• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

• Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • Har gjort det
    Hawtan skrev 2014-12-11 22:25:54 följande:

ok, får väl ändra fokus då....jag är väl en av de mest otursdrabbade männen i Sverige. En man som bara hittar kvinnor som ogillar sex! Gång på gång....år efter år... Inte bitter, bara förvånad! ???? Att man kan ha sån otur...

Yeah, right! kvinnor gillar sex! Det är väl bara så att de inte vill ha sex med mig. Man ska inte vara hel och ren, se bra ut eller ha humor, fel, fel, fel..... I mitt fall har tågen gått, men om jag bara får en man att inse att kvinnor inte vill ha sex på riktigt, så kanske jag räddar en man från att leta vidare. Gör något annat av livet istället! Res, se världen, klättra i berg, skaffa en hobby, men strunta i kvinnorna...waste of time! (och, nej jag är INTE bög!)

Tja, man kan som människa helt omedvetet dras till fel människor. Jag känner en kvinna som alltid dras till psykopater som sabbar livet för henne. Fast du bör nog rannsaka dig själv lite, på nåt sätt gör du fel. Jag har bara träffat kåta kvinnor som älskar sex.
  • Hawtan

Några tusen år med världens älsta yrke...vaför kvinnor sålt sex till män? Därför kvinnor inte gillar sex och pengar kompenserar...

En kvinna frågar 100 män om sex och får hälften nej. En man frågar 100 kvinnor om sex och får nej av samtliga! Varför? Därför kvinnor inte gillar sex...

En man går på krogen för att hitta någon att ha sex med. Går sannolikt hem utan framgång. En kvinna (hypotetisk) gör samma sak, går sannolikt hem med någon...

Kvinnliga porrskådisar kan tjäna miljoner, manliga kan nätt och jämt leva på yrket...varför? Kvinnor gillar inte sex, men pengar är attraktivt!

...kan fortsätta hur länge som helst...

Kvinnor gillar inte sex! Kvinnor gillar förhållanden, pengar, barn och vissa män.

Sex är ett verktyg att vinna något eller allt av detta...

Problem? Sovjet och USA levde i balans hela kalla kriget tack vare terrorbalansen. Mannen och kvinnan har levt betydligt längre på samma typ av balans...

• Robert 832
    Hawtan skrev 2014-12-14 20:34:35 följande:

Några tusen år med världens älsta yrke...vaför kvinnor sålt sex till män? Därför kvinnor inte gillar sex och pengar kompenserar...

En kvinna frågar 100 män om sex och får hälften nej. En man frågar 100 kvinnor om sex och får nej av samtliga! Varför? Därför kvinnor inte gillar sex...

En man går på krogen för att hitta någon att ha sex med. Går sannolikt hem utan framgång. En kvinna (hypotetisk) gör samma sak, går sannolikt hem med någon...

Kvinnliga porrskådisar kan tjäna miljoner, manliga kan nätt och jämt leva på yrket...varför? Kvinnor gillar inte sex, men pengar är attraktivt!

Kvinnor gillar inte sex! Kvinnor gillar förhållanden, pengar, barn och vissa män.

Problem? Sovjet och USA levde i balans hela kalla kriget tack vare terrorbalansen. Mannen och kvinnan har levt betydligt längre på samma typ av balans...

Nja... att kvinnor inte med en gång svarar ja beror inte på att de ogillar sex utan i lika hög grad för att de är mer utsatta för slampa-stämpeln som det normativa samhället gärna sätter på dom.
    Utöver det så är kvinnor mer eftertraktade, de kan mer enkelt få sex så varför skulle de svara ja för vilken random kille som helst som kommer och frågar?
  • BengtH

Just prostitutionen är det ultimata beviset på att män är mer beroende av sex än kvinnor. Kvinnan får alltid sex om hon vill, hon behöver inte anstränga sig, bara flirta med ögonen sen sköter mannen resten. Ibland kan hon tom. få betalt om hon ställer upp på sex. Snacka om orättvisa mellan könen.

För kvinnan är andra saker viktigare än sex, så som barnen, umgänget med släkt och väninnor. Mannen styrs sexuellt av reptilhjärnan, medans kvinnorna går igång på känslor.
  • Anonym (Eh)

Lustigt att de män här i tråden som skriver att kvinnor inte gillar sex är precis den typen av män som jag som kvinna absolut inte vill ha sex med...

• adina01

Vissa män verkar dra åt sig kvinnor som inte gillar sex kanske för att killarna själva verkar vars asexuella.

• Anonym (Betraktaren)

Dina "bevis" är helt bisarra. När jag går på krogen finns där massor av kåta kvinnor/tjejer. Det är ju hur många som helst. Om man går hem utan framgång beror det på att mannen ifråga är gravt social inkompetent, inte på att kvinnor inte gillar sex. Alla normalt funtade kvinnor gillar sex såklart. Sen så gillar inte kvinnor att ha sex med just DIG. Du kanske borde ta dig en funderare på varför det....
  • Har gjort det
    Anonym (Eh) skrev 2014-12-14 22:00:48 följande:

Lustigt att de män här i tråden som skriver att kvinnor inte gillar sex är precis den typen av män som jag som kvinna absolut inte vill ha sex med...

Där ligger förmodligen hela sanningen :)
  • micromat
    Anonym (Eh) skrev 2014-12-14 22:00:48 följande:

Jag håller med..
  • Mrs Okänd
    Robert 832 skrev 2014-12-14 20:38:32 följande:
    Nja... att kvinnor inte med en gång svarar ja beror inte på att de ogillar sex utan i lika hög grad för att de är mer utsatta för slampa-stämpeln som det normativa samhället gärna sätter på dom.
    Utöver det så är kvinnor mer eftertraktade, de kan mer enkelt få sex så varför skulle de svara ja för vilken random kille som helst som kommer och frågar?
    Håller med, jag tror att många kvinnor inte tycker det är så attraktivt med dessa män som kan tänka sig att ligga med "vem som helst". Typ de som sitter där i baren och stirrar på alla kvinnor som är i närheten.
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!