• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

• Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • Anonym (45 år kvinna)

Maken och jag varit gifta i 20 år

Måste säga att jag har alltid gillat sex även under graviditeten, kanske t.o m.ännu mer då.min underbara make tillfredställde mig alltid

Nu när jag är 45 år 3 barn tillsammans har vi ännu bättre sex än någonsin.

Vi har så mycket sex att vi sexar gärna tillsammans med andra par.

Så detta att inte gilla sex nä stämmer inte på mig

• Anonym (Sexmissbrukare)

Jag är kvinna, har barn och sambo och har sex med både min sambo och med andra män, jag ÄLSKAR sex och skulle ha det hela dagarna om jag kunde:D

• Anonym (..)

Jag har tidigare inte varit så taggad på att att ha mycket sex men det berodde till stor del att killarna sket fullständigt i om jag tyckte om det eller inte. Jag gjorde allt jag kunde för att de skulle ha det skönt men fick inget tillbaka. Min nuvarande pojkvän får mig att komma flera gånger varje gång vi har sex. Jag älskar det och försöker göra det skönt för honom också. Vi har ofta sex 1-3 gånger om dagen även efter att vi gått igenom en hel del jobbiga saker och vi har varit väldigt neråt. Båda tar initiativ så är ingen som vill mer än den andra.

• Anonym (D.D)

Där har du fel. Min fru älskar sex och vi har varit gifta i 30 år. Du får nog börja behandla dina kvinnor på rätt sätt.

• BengtH
    Hawtan skrev 2014-12-02 21:34:59 följande:

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

Helt korrekt. Man måste se sex ur ett evolutionistiskt naturvetenskapligt perspektiv.
    Kvinnans uppgift är att föda barn, när hon väl har gjort det och nått övergångsåldern dvs klimakteriet har hon inget egentligt behov för sex längre.

Mannen å andra sidan är den aktive betäckaren. Han måste ha en högre sexdrift för att rent tekniskt kunna utföra samlaget. Hade mannen haft lägre sexdrift än kvinnan hade han varit slak och inte kunna utföra samlag. Kvinnan däremot behöver inte engagera sig så mycket för att bli befrukad, Hon behöver knappt röra på sig, ändå kan samlaget utföras.

Mannen tappar inte sexlusten på samma sätt, då det inte finns något manligt klimakterium. 
  • Mrs Okänd

Det är män som TROR att de gillar sex, men när det väl kommer till kritan så ligger de i lä....Tyst

• Anonym (Mr A)

Tänk vad somliga kan hitta på att skylla på när de inte vill inse att det är deras eget fel att de inte får ligga så mycket som de vill. 

Om de bara visste hur det är att ha sex med en kvinna som verkligen ger sig hän och njuter och inte bara ligger där som en död fisk, de skulle dö av avund. 

Drömmer

• NattaLind

Som måååånga har skrivit, sluta bo i en bubbla!

Det finns otaliga tjejer och kvinnor som är singlar och som älskar sex och trivs superbra med singellivet. Det finns också otaliga tjejer och kvinnor som älskar sex i förhållande (bevis har du i inläggen ovan).

PUNKT! ;)

• adina01
    BengtH skrev 2014-12-08 13:45:38 följande:
    Helt korrekt. Man måste se sex ur ett evolutionistiskt naturvetenskapligt perspektiv.
    Kvinnans uppgift är att föda barn, när hon väl har gjort det och nått övergångsåldern dvs klimakteriet har hon inget egentligt behov för sex längre.

Mannen å andra sidan är den aktive betäckaren. Han måste ha en högre sexdrift för att rent tekniskt kunna utföra samlaget. Hade mannen haft lägre sexdrift än kvinnan hade han varit slak och inte kunna utföra samlag. Kvinnan däremot behöver inte engagera sig så mycket för att bli befrukad, Hon behöver knappt röra på sig, ändå kan samlaget utföras.

Mannen tappar inte sexlusten på samma sätt, då det inte finns något manligt klimakterium. 
    Kring 50-års åldern kommer kvinnor i klimakteriet mäns testosteronhalt börjar sjunka kring 40 år..
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!