• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

• Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • Smecker
    Gavle73 skrev 2015-08-25 02:53:30 följande:

Det finns ett antal kvinnor som säger sig gilla sex men de flesta av dem, och nästan alla i förhållanden, är i ett sorts Stockholms-syndrom; de säger de vill ha sex men i själva verket gör det de inte alls. Och detta täcker in 99% av kvinnorna och 90% av de singelkvinnor som raggar här på Familjelic

Du verkar lida av bitter snäll kille-syndrom.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Betraktaren)
    Gavle73 skrev 2015-08-25 02:53:30 följande:

Det finns ett antal kvinnor som säger sig gilla sex men de flesta av dem, och nästan alla i förhållanden, är i ett sorts Stockholms-syndrom; de säger de vill ha sex men i själva verket gör det de inte alls. Och detta täcker in 99% av kvinnorna och 90% av de singelkvinnor som raggar här på Familjelic

Förmodligen har du ingen aning om hur man tillfredsställer en kvinna. Det brukar vara såna killar som påstår så superdumma saker. ALLA kvinnor gillar sex med killar som vet vad dom håller på med.
  • Illusion

Att kvinnan vill ha mer sex i börjar hänger ihop med att mannen i regel är mer bekräftande/kärleksfull/omtänksam/romantisk etc.

• sextiotalist
    Illusion skrev 2015-08-25 07:30:40 följande:

Att kvinnan vill ha mer sex i börjar hänger ihop med att mannen i regel är mer bekräftande/kärleksfull/omtänksam/romantisk etc.

Det stämmer. Vi som ändå tycker om att ha sex med våra män, har med all säkerhet män som fortfarande bekräftar oss och visar att de älskar oss.

För övrigt så är ONS-sexen de mest intetsägande sex jag har haft. Det bästa sexet jag har är med min sambo, och då har vi varit tillsammans i över 20 år och jag har kommit in i menopausen, så jag kan inte ens få barn och ändå har vi sex
  • Anonym (kvinna 2)
    Så klockren! 
    Man är alltid två i ett förhållande
  • Armageddon
    Anonym (kvinna 2) skrev 2015-08-25 11:11:35 följande:

Så klockren! 

Man är alltid två i ett förhållande

Precis, då kanske kvinnan ska dra sitt strå till stacken och förvänta sig att mannen ska göra allt för att kvinnan ska tända till...
  • Anonym (Sant)

Sant hatar sex men har aldrig haft sex för att jag velat ha barn. Men sex är jobbigt.

• Anonym (Lasse)
    sextiotalist skrev 2015-08-25 08:30:08 följande:
    Det stämmer. Vi som ändå tycker om att ha sex med våra män, har med all säkerhet män som fortfarande bekräftar oss och visar att de älskar oss.

För övrigt så är ONS-sexen de mest intetsägande sex jag har haft. Det bästa sexet jag har är med min sambo, och då har vi varit tillsammans i över 20 år och jag har kommit in i menopausen, så jag kan inte ens få barn och ändå har vi sex
    visst,   eller är det så att han ha ett trevligt kreditkort
    som du vill ha fri tillgång till.....

Att rädslan att förlora det gör att du spelar ett spel
    som en skådespelerska  att du vill ha sex?
  • sextiotalist
    Anonym (Lasse) skrev 2015-08-27 11:19:23 följande:
    visst,   eller är det så att han ha ett trevligt kreditkort
    som du vill ha fri tillgång till.....

Att rädslan att förlora det gör att du spelar ett spel
    som en skådespelerska  att du vill ha sex?
    Hahaha, jag är den som tjänar mest (fick ut 10 000 mer än honom den här månaden). Är det något jag inte är rädd för är att vara singel, jag har valt att lämna förhållande tidigare, även en man som jag verkligen kunde levt lyxliv med. Jag lever ihop med min sambo för att jag älskar honom, jag har sex med honom för att gillar att ha sex med honom (men inte någon annan man).

• MammAmma

Yes!
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!