• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

• Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • Anonym (Betraktaren)
    nkkdjdjbdbdbd skrev 2015-09-12 04:52:09 följande:

Alla kvinnor jag träffat har varit sexgalna....

Dom kanske inte vill ha dig för att du är dum i huvudet?

Känns som en betydligt mer realistisk förklaring än att förklara krig mot verkligheten.
  • Anonym (78)
    Hawtan skrev 2015-09-12 00:47:37 följande:
    Det finns inget som sagts i denna tråd som motsäger mitt ursprungliga inlägg!
    Faktum kvarstår! Kvinnor gillar inte sex, om det inte också finns något annat att vinna på det. Ett förhållande, barn, pengar, känsla av att vara attraktiv eller något annat än just bara sex i sig själv. Detta kan man, som man, förlika sig med, och ett förbluffande stort antal män gör också detta. Sedan finns det ett antal missanpassade män som, för sent, inser vad som gäller. För dem återstår bara en lång celibat väntan på döden. Men eftersom celibatet inte är ärftligt, så påverkas inte artens överlevnad alls. Så, ingen ändring i sikte de närmaste 500 000 åren.
    Kvinnor i allmänhet gillar sex i mängder med den som de attraheras av kvinnor i allmänhet gillar däremot inte sex med någon de inte tänder på.
  • Hawtan

Jag har aldrig haft svårt att attrahera kvinnor! Ser bra ut, har humor och är ofta i centrum på fester. Välutbildad, Bra jobb, Behandlar alltid kvinnor med respekt. Och har aldrig haft svårt att få till dater. Har varit sambo med 7 kvinnor och alltid tagit mer ansvar för städning, tvätt och matlagningen. Är händig och fixar det som behöver fixas utan tjat. Inga problem här, kvinnor söker ju kärlek och en man som inte bara sitter....Men ingen av dessa kvinnor ville ha sex! Sex är inte intressant om det inte handlar om att skaffa barn. Men barn var inte aktuellt. Så det blev inget sex med någon av dessa kvinnor, utom en som offrade sig en gång!

Och ni undrar varför jag anser att kvinnor inte gillar sex?! Patetiskt!

Jag vet att om jag ställer frågan varför? Får jag miljoner svar...men det är nog egentligen ganska enkelt, det är helt enkelt inte nödvändigt för en kvinna att gilla sex för artens överlevnad! Mannens sexbehov tar hand om hela den biten! Kvinnans behov av kärlek räcker....

OCH, NEJ, jag är inte dum i huvudet, är medlem i Mensa; och nej, jag är inte ful eller klär mig som en slusk, luktar illa eller slänger dörrar i huvudet på kvinnor...Nej, jag är inte kort, 1,90, nej min penis är inte för liten, 21cm. Nej, jag är inte otrevlig mot kvinnor, får ofta höra att jag var trevligast på festen. Nej jag är inte impotent...

JA, kvinnor gillar inte sex!

• Anonym (78)
    Hawtan skrev 2015-09-12 21:48:09 följande:
    Jag har aldrig haft svårt att attrahera kvinnor! Ser bra ut, har humor och är ofta i centrum på fester. Välutbildad, Bra jobb, Behandlar alltid kvinnor med respekt. Och har aldrig haft svårt att få till dater. Har varit sambo med 7 kvinnor och alltid tagit mer ansvar för städning, tvätt och matlagningen. Är händig och fixar det som behöver fixas utan tjat. Inga problem här, kvinnor söker ju kärlek och en man som inte bara sitter....Men ingen av dessa kvinnor ville ha sex! Sex är inte intressant om det inte handlar om att skaffa barn. Men barn var inte aktuellt. Så det blev inget sex med någon av dessa kvinnor, utom en som offrade sig en gång!

Jag vet att om jag ställer frågan varför? Får jag miljoner svar...men det är nog egentligen ganska enkelt, det är helt enkelt inte nödvändigt för en kvinna att gilla sex för artens överlevnad! Mannens sexbehov tar hand om hela den biten! Kvinnans behov av kärlek räcker....
    OCH, NEJ, jag är inte dum i huvudet, är medlem i Mensa; och nej, jag är inte ful eller klär mig som en slusk, luktar illa eller slänger dörrar i huvudet på kvinnor...Nej, jag är inte kort, 1,90, nej min penis är inte för liten, 21cm. Nej, jag är inte otrevlig mot kvinnor, får ofta höra att jag var trevligast på festen. Nej jag är inte impotent...
    Varför lärde du dig inte efter första samboförhållandet att kolla om sex fanns på kartan?
  • Anonym (Betraktaren)
    Hawtan skrev 2015-09-12 21:48:09 följande:

Men är du på riktigt eller? Inte en chans att du är med i Mensa om du inte kan dra följande enkla slutledning: dina personliga erfarenheter går inte att överföra på kvinnor generellt.

Mensa-nivå på det?
  • j a d e

Heh. Einstein som enligt egen utsago varit sambo sju (7) gånger (hallå skadat gods) utan att ha haft sex med nån utom en, hävdar att inga kvinnor gillar sex. Kul att det är lördagkväll.

• M r a u
    j a d e skrev 2015-09-12 23:22:08 följande:

Heh. Einstein som enligt egen utsago varit sambo sju (7) gånger (hallå skadat gods) utan att ha haft sex med nån utom en, hävdar att inga kvinnor gillar sex. Kul att det är lördagkväll.

Samt fixar sin ADL, är trevlig, har stor kuk, är lång. Vad mer finns att önska?
  • j a d e
    M r a u skrev 2015-09-12 23:35:40 följande:

Samt fixar sin ADL, är trevlig, har stor kuk, är lång. Vad mer finns att önska?

Alltså vilken kille!
  • Anonym (78)
    j a d e skrev 2015-09-12 23:22:08 följande:
    Heh. Einstein som enligt egen utsago varit sambo sju (7) gånger (hallå skadat gods) utan att ha haft sex med nån utom en, hävdar att inga kvinnor gillar sex. Kul att det är lördagkväll. smile2.gif
    Massor av människor delar lägenhet utan att vara i relation de delar bara för att de har plats för en till betalande verkar som det är fallet med 7 sambosarna med tanke på att det inte ingått någon sexuell relation. Den ena har trott att den är inneboende den andra har trott att varit sambos, frågan är då om de delat säng eller sovit i varsitt rum. Var det eget rum är de bara flatmates och då är sex inget som ingår har de sovit i dubbelsäng och gått på parmiddagar ser de sig som par och då är det oerhört märkligt att en och samma person gång efter gång  kunnat missa att den andra inte vill ha sex med honom och ändå väljer att leva i en relation och då även tro att detta är norm för kvinnor.
  • Anonym (Love)

Om en kvinna är högt älskad av sin trogna man är chansen mycket större att hon gillar sex med honom.

Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!