• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

• Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • brysch
    Hawtan skrev 2015-04-10 22:08:25 följande:

oj. glömde att man inte ska argumentera med ett dumhuvud, folk märker kanske inte skillnaden...

Kommentarena till min tråd handlar hela tiden om att jag har fel. Men ingen har lyckats förklara varför det är män, inte kvinnor, som köper sex och kvinnor som säljer. Eller varför ingen kvinna som blir erbjuden sex på gatan nappar och fler än hälften av männen tackar ja.

Eller varför det inte finns motsvarigheter till crousing hos hetrosexuella, eller varför en man som jag existerar överhuvudtaget. Allt det där kan omöjligen bero på min fruktansvärda personlighet. Jag tror att svaret är enkelt, kvinnor gillar inte sex! Punkt!

Varför män köper sex och kvinnor säljer? Efterfrågan skapar marknaden och kvinnor har generellt sämre löner är ett förslag, många fler finns.

Varför få kvinnor nappar på en öppen sexförfrågan på gatan medan män gör det kan ju bero på att kvinnor är i en mer utsatt position. Att följa med en främling oavsett anledning är en uppenbar risk så av säkerhetssynpunkt är det ganska klokt att tacka nej. En annan aspekt är den sociala biten där kvinnor som tackar ja till sex till en främling på gatan skulle kunna ses som en "slampa", "hora", "lättfotad" eller andra ord vilket inte är något en kvinna ofta vill stämplas eller uppfattas som. För en man är det i mångt och mycket en bra social sak att uppvisa och ibland kanske briljera med att ha haft många sexpartners eller få en sådan förfrågan.

Det finns många förklaringar men att dra all över en kant är inte riktigt helt ok.
  • Har gjort det
    Hawtan skrev 2015-04-10 22:08:25 följande:

oj. glömde att man inte ska argumentera med ett dumhuvud, folk märker kanske inte skillnaden...

Kommentarena till min tråd handlar hela tiden om att jag har fel. Men ingen har lyckats förklara varför det är män, inte kvinnor, som köper sex och kvinnor som säljer. Eller varför ingen kvinna som blir erbjuden sex på gatan nappar och fler än hälften av männen tackar ja.

Eller varför det inte finns motsvarigheter till crousing hos hetrosexuella, eller varför en man som jag existerar överhuvudtaget. Allt det där kan omöjligen bero på min fruktansvärda personlighet. Jag tror att svaret är enkelt, kvinnor gillar inte sex! Punkt!

Okej jag ska göra ett försök till. Kommentar till stycke 2 har andra svarat på bättre än jag så det bryr jag mig inte om. Stycke 3 däremot tänkte jag kommentera. Jag vet inte varför du eller nån annan existerar. Dock vet jag med 100% säkerhet att du har fel. Du har så del man överhuvudtaget kan ha. Du har så mycket fel så jag fattar inte hur man kan ha så mycket fel och inte inse det själv.

Jag tyckte jag såg en lite indikation på självinsikt i ett tidigare inlägg men nu är du inne på förnekelse och verklighetsfrånvänt svammel igen.

Några frågor:

1) Tror du verkligen, på fullt allvar, att alla kvinnor som skriver här att dom njuter av sex ljuger? Om du tror det, varför då och vad skulle dom tjäna på det?

2) Jag och många andra män kan vittna om att vi träffa och har varit tillsammans med massor av kvinnor som gillar sex. Ljuger vi också om det? Eller kvinnorna och i så fall varför då?

3) Ja det är dig det är fel på. Jag tror inte du har en fruktansvärd personlighet men nåt gör du fel. Den ena dom kan ändra på vad det nu är är du själv. Det är inte lätt men självinsikten måste komma från dig istället för patetiska anklagelser mot kvinnor som du VET är fel och lätt kan motbevisas.

Lycka till!

• asdqwe
    Anonym (78) skrev 2015-04-11 23:18:27 följande:
    Att kvinnor skulle vara mindre intresserade är för att kostnaden skulle bli så enormt dyr med tanke på att kvinnor har en längre uppvärmningsfas och alltså inte har något utbyte av en halvtimme i en gränd med rumänsk fattig man söm säljer sex mot en vägg skulle vara ungefär lika upphetsande som en gynundrsökning precis lika upphetsande som det är för de kvinnliga prostituerade.
    Du har en fördomsfull syn på sexarbete. Alla som kan tänka sig att knulla mot betalning är ju inte fattiga rumäner i en gränd precis.
  • Har gjort det
    asdqwe skrev 2015-04-12 06:22:59 följande:
    Du har en fördomsfull syn på sexarbete. Alla som kan tänka sig att knulla mot betalning är ju inte fattiga rumäner i en gränd precis.
    Nej, inte ens i närheten.
  • Anonym (Lasse)
    Hawtan skrev 2014-12-02 21:34:59 följande:

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

Helt rätt
    jag ha sök i ca40 år
    efter en kvinna om vågar visa sin sexualitet
    och som vågar visa sin kåhet.......utan att lyckas
    så jag vet att du har rätt
  • Lilje
    Anonym (Lasse) skrev 2015-04-12 20:45:15 följande:
    Helt rätt
    jag ha sök i ca40 år
    efter en kvinna om vågar visa sin sexualitet
    och som vågar visa sin kåhet.......utan att lyckas
    så jag vet att du har rätt
    Eller, så gör du det fel. :) Om alla kvinnornas gemensamma nämnare är dig är chansen stor för det.
  • Hawtan

Gå ut på stan och fråga valfri man om han har för mycket eller för lite sex. Gissa svaret.

Ställ samma fråga till valfri kvinna. Gissa svaret.

Fråga hundra män om de föredrar en ung eller äldre kvinna i sängen, Gissa svaret.

Ställ samma fråga till hundra kvinnor om män. Gissa svaret.

Ställ en man i baren klockan 04: 00 på en nattklubb. Kolla om han står kvar ensam vid stägning kl 05:00. Gissa svaret.

Gör samma sak med en kvinna. Gissa svaret.

Jag har som tidigare nämts varit tillsammans med 7 flickvänner i mitt liiv. Om jag frågade efter sex i genomsnitt en gång i veckan, lågt räknat och sannolikt inte extremt, Och jag i genomsnitt var tillsamman med var och en i ett år, lågt räknat. Så har jag velat ha sex 7*7*52=2548ggr och fått ja en (1) gång.

Fråga mig om jag tror att kvinnor gillar sex. Gissa svaret.

• Anonym (poorthing)

Jag frågar då dig Hawtan:
    Vet du hur man gör en kvinna kåt?
    Vet du hur man tillfredställer en kvinna, på riktigt?
    Tror du att alla män behöver BE om att få ligga med sin kvinna? 
    Svaret är enkelt: Kvinnor älskar att knulla med den personen som de tänder på och som vet hur man gör--- i sängen! 

Av de 7 kvinnor du varit med så vill ingen av dem ligga med dig? Då skulle jag "gissa" på att det inte är kvinnorna som är frigida utan snarare något som du verkar sakna, som du är okapabatt ge dem.
    Tyvärr alltså.

• Anonym (78)
    Hawtan skrev 2015-04-13 21:32:28 följande:
    Gå ut på stan och fråga valfri man om han har för mycket eller för lite sex. Gissa svaret.
    Fråga hundra män om de föredrar en ung eller äldre kvinna i sängen, Gissa svaret.
    Ställ en man i baren klockan 04: 00 på en nattklubb. Kolla om han står kvar ensam vid stägning kl 05:00. Gissa svaret.
    Jag har som tidigare nämts varit tillsammans med 7 flickvänner i mitt liiv. Om jag frågade efter sex i genomsnitt en gång i veckan, lågt räknat och sannolikt inte extremt, Och jag i genomsnitt var tillsamman med var och en i ett år, lågt räknat. Så har jag velat ha sex 7*7*52=2548ggr och fått ja en (1) gång.
    Kvinnor vill ha sex i lika omfattning som män 3-4 ggr i veckan är normalsnitt för ett par som varit tillsammans några år sedan brukar det ofta minska under tiden barnen är små och föräldrar är för trötta för att annat än att sova de flesta dagar i veckan. 
    Det du kallar relationer har inte varit vad vi andra kallar kärleksrelationer utan någon form av kompisrelation eftersom i börja i nyförälskelefasen har sex hela tiden tills man fysiskt inte orkar mer,
  • Har gjort det
    Hawtan skrev 2015-04-13 21:32:28 följande:

Nu vet jag inte längre om du är på riktigt men jag gör till ett till försök.

1) Om man skulle fråga en valfri man på stan skulle det skilja enormt mycket. Såklart. Finns många män som inte är så intresserade av sex. Har en kompis som hellre spelar dataspel till flickvännens förtret.

2) På den här sajten, och i verkliga livet, känner jag flera kvinnor som tycker att dom får för lite sex. Tvärtom om mot vad du verkar fantisera ihop.

3) Den förstår jag inte vad det har med saken att göra.

4) Jag har ofta själv stått i baren och lätt fått med mig nån hem om jag velat. Såklart.

5) Samma sak fast tvärtom

6) Jag tror jag börjar förstå vad ditt problem ligger i, En man som vet hur man tillfredsställer en kvinna frågar inte om sex. Man förför sin kvinna på ett sexigt sett och sen har man grym sex. Eller tvärtom

Lessen att behöva säga det, men du verkar helt borta när det gäller hur man hanterar kvinnor. Sorry,
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!