• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

• Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • Anonym (Sexgalen)

Kvinnor älskar sex, punkt. 

• Anton Chigurh
    Furstinna skrev 2015-09-13 09:53:33 följande:
    Ts har fel, punkt!
    TS har DEFINITIVT fel.

Jag vet.

Mvh //Antonlittleman1.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Lasse)
    Clownensleende skrev 2015-09-13 02:02:56 följande:

Det finns nog säkert nått kul här inne än en rabit.

Du gav precis det svaret som jag hävdat hela tiden
    och som också var anledningen till att tråden startades
    trotts alla påhopp och lögner.

För du skrev precis det jag alltid vetat
    Kvinnor älskar att älska   
    en man skiljer mellan sex och kärlek.
  • MissNastrax
    Anonym (Lasse) skrev 2015-09-13 11:13:59 följande:

Kvinnor älskar att älska   

Inte fan älskade jag mitt kk jag hade 2014, hade aldrig kunnat älska en sådan person men han dög för sexuell just då innan den snubben jag vart råtänd på sedan 2013 började vilja umgås på korgen/konserter igen efter att ha testat lite andra sedan vi sist låg och han insåg att vi hade det roligare i sängen.
  • sextiotalist

Kvinnor älskar att älska   

Och det innebär med automatik att kvinnor därmed att kvinnor inte gillar sex bara för att de inte vill ha sex på samma villkor som t.ex en man.

Jag tog tidigare ett exempel med kaffe och jag kan ta något liknande med vin. Jag tycker vin är gott men i rätt sammanhang. Ett glas vin på morgonen är inte gott, inte heller till pannkaka. Gillar jag inte vin då. Jag gillar att ha sex med min sambo, men inte alltid i alla sammanhang. Däremot så är det inga baktankar, inte pengar (jag har mer tillgångar och mer lön), inte för att få barn, har passerat den tiden biologiskt, inte för att få hjälp, jag fixar det mesta själv. Utan av en enda anledning. Jag tycker om att ha sex med den mannen jag älskar.
  • Har gjort det

Kvinnor älskar att älska   
    Det gör väldigt många tjejer med. Varför tror du annars det är så vanligt att tjejer har kk?
  • Hawtan
    MammAmma skrev 2015-09-13 08:22:27 följande:

Att du hunnit med 7 sambos talar ju för sig själv. Sorry, but it's not us, it's you.

Varför svara mig på engelska? Jag är faktiskt, tyvärr, född och uppvuxen i Sverige. Bevisligen världens sämsta land att leva i om man är man och gillar sex.
  • Lailaa
    Hawtan skrev 2014-12-02 21:34:59 följande:

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

Jag kan ju bara svara för mig skälv eftersom

Kvinnor faktiskt är självständiga individer som alla tycker olika... Med rätt partner så ÄLSKAR jag sex

Kram på dig, du har nog bara inte hittat rätt partner
  • Smecker
    Hawtan skrev 2015-10-20 21:54:57 följande:

Varför svara mig på engelska? Jag är faktiskt, tyvärr, född och uppvuxen i Sverige. Bevisligen världens sämsta land att leva i om man är man och gillar sex.

Skojar du? Tvärtom, världens bästa land. Finns få länder där det är så lätt att hitta casual sex.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!